quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:24 schreef mario390 het volgende:
violeta sprekt live op instagram ,maar de vent zit bij
Ok.quote:
Ja tis toch weer anders Verder nomineren en Ilaria en Helena zijn al genomineerd..quote:Op donderdag 9 januari 2025 00:41 schreef mario390 het volgende:
hoezo mittwoch? wat doen ze nu dom,en erder willen ze tot märz maken
Van Felliniquote:Op donderdag 9 januari 2025 01:18 schreef mario390 het volgende:
eva kenn ik uit erotikfilme 80er 90er en komödie
is dat niet wat vio en co ook spelten?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef chufi het volgende:
In Spanje nieuw weekspel.. Teruglopende timers en wanneer die op 0 staat worden er een aantal kleuren op een scherm getoond en die moeten dan onthouden worden in de juiste volgorde
[ afbeelding ]
Door het hele huis staan gekleurde beeldschermen die dan in de juiste volgorde moeten aangetikt..
Ja maar dan wel anders ... ze rennen nu door het huis van scherm naar scherm...quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat niet wat vio en co ook spelten?
Ik kijk ook nauwelijks ... net wat je zegt die 2 zitten nog vers in het geheugen ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:11 schreef mario390 het volgende:
ik kann niet de oscar en vaness nog en keer kijken, ik kijk betje nachts op smartphone met
Ja erg he ... en overdag gebeurt er ook weinig ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:59 schreef mario390 het volgende:
in bb ned.slapen ze om 23 00 al of bijna
Is goed Mario...quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:11 schreef mario390 het volgende:
mijn god zij zeigt op insta szenen hoe ze deze dagen in en grote jacuzzi gezoent hebben maar wel in bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ,,, correction ,,,, Stemming moet overnieuw .. en terecht lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:34 schreef chufi het volgende:
Maar hoe dat nu weer .. Er mag niet op Ana gestemd worden omdat ze geen paar vormt, maar ze mag zelf wel stemmen ... Corrupte zooi in Spanje zoals met het voetbal ..
En die Ana die er mee weg komt terwijl, als ik Javi was, zou beschuldigen van valse beschuldiging .. Want ze blijft er in geloven.. geen excuses niks nada .. Alijd wordt de man geslachtofferd .. om dit soort dingen terwijl het niets is .. andersom gebeurt weinig , maar we wachten af ..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 02:09 schreef mario390 het volgende:
hele zendung vanacht draaid zich weer nur om vanessa javi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |