🫣🤣quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: die jongen is puur, zn hart ligt op z'n tong.
wat is er gebeurdquote:
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'quote:
Had ik het dus toch goed gehoord. Dat dacht ik zelf ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'
oh ok dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want toen ze er achter kwamen dat ze bij elkaar in de buurt woonden, zeiden ze, als we elkaar eerder hadden gekend dan hadden we met elkaar mee kunnen rijden hierheen![]()
Daarom weet ik dat ze elkaar dus voor BB niet kende.
hoe kunnen ze nu zoiets zeggen na 10 minutenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: die jongen is puur, zn hart ligt op z'n tong.
Twijfelgevalletje qua roddel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Zei ze niet: Remi is hier alleen voor de fame?
Vind ik geen roddel, want zoiets zei hij wel degelijk.
Geeft nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok dat had ik niet meegekregen
Niels is vrij naiefquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nu zoiets zeggen na 10 minuten![]()
nou jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Niels zei:" Linda zei al die zit er voor de fame'
Linda wss ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
ik denk wel dat ze gelijk heeft
Ik vind het geen roddel. Hij zei het zelf dus ja. Daarna herstelde hij zich omdat hij bedacht dat het niet slim was om te zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje qua roddel.
Er zat venijn in, maar geen woord over gelogen.
En toen Jeffrey "Jordy, jij was alert he, haha, ja he, ik zag het"
Ik hoop vooral dat FEBO het ook in de uitzending laat zitten dan zijn we weer snel van af van deze lawaaimakerquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het geen roddel. Hij zei het zelf dus ja. Daarna herstelde hij zich omdat hij bedacht dat het niet slim was om te zeggen.
Dus hij is een flapuit. Mooi
Gaarne.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
kunnen we niet meteen de resterende 2 /3 er ook nog ingooien
ik wil leuke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |