ik hoopte op iemand met pitquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
En ze hoopten nog wel op een rustig iemand
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vanmorgen, alles wat Remy nu uitstraalt zit zo in mijn allergie.
Maar dat moet je op een normale manier uitspreken, voor je het weet ben je homofoob.
lijkt of die vlamingen die meedoen elke keer uit ongeveer dezelfde plaatsen komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
27 jaar uit swalmen dicht bij gent
werkt bij de bank
daarbuiten doet ze miss verkiezingen ,zit ze in de organisatie van
dus kent ze Lennie?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:48 schreef Jockari het volgende:
Ons kent ons zet zich door. Jolien zit in de organisatie van miss verkiezing in Belgie...
Herkende hij van de Amerikaanse BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef cnex het volgende:
Remi heeft niets gezien, maar begint direct over de SLOB
Ook al een missquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: https://www.instagram.com/jolienpede_/
Vlaanderen ja...quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt of die vlamingen die meedoen elke keer uit ongeveer dezelfde plaatsen komen
Wie kent haar niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze woont nog thuis en heeft 2 zussen die wonen al wel uit het huis
Amber haar beste vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |