Je maatje is ook weer terug.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
het maakt mij allemaal niet zoveel uit, maar vandaar dat mijn prioriteiten niet zo zijn youtuben te maken enzo.\
zeg het maar
wie weet zie wel hoe het loopt.
Vast wel, @Grrrrrrrr en ik zitten daar nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
dat bedoel ik
hopelijk ook genoeg wc-papier
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel, @:Grrrrrrrr en ik zitten daar niet
moest vandaag opstaan om het in 1 keer voor elkaar te fixen moest wel ff aan jou denken heel gekquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vast wel, @:Grrrrrrrr en ik zitten daar niet
Gaat lekker met dat iptvquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:39 schreef mario390 het volgende:
vandaag was ik diehard bb-kijker 0 min![]()
beter dan dat het tijdens het slapen gebeurtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
moest vandaag opstaan om het in 1 keer voor elkaar te fixen moest wel ff aan jou denken heel gek
komt maar zelden voor dat mijn troon niet diep genoeg isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan dat het tijdens het slapen gebeurt
Gastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:40 schreef kree het volgende:
17.115
zoveel keer bekeken. winst. 40 euro
ok wat zou YouTube eraan over hebben gehouden????
freund diehardquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:39 schreef mario390 het volgende:
vandaag was ik diehard bb-kijker 0 min![]()
vooral het gebrek daar aanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat het nog steeds over YouTube geld?
heb je een presenteerpot? of een plonspot?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
komt maar zelden voor dat mijn troon niet diep genoeg is
plonspot voor bejaarden dus het was echt serieus vandaagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je een presenteerpot? of een plonspot?
die mensen hebben allemaal spijt en zie je nooit meer terug dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
die van shorts is verbazingwekkend want ook 2400 kijkers? LOL
geen idee waarom was stom filmpje waarmee ik in de tuin liep.
hmmms dat vraag ik me af, maar heb sowieso niet zoveel meer gepost.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
die mensen hebben allemaal spijt en zie je nooit meer terug dus
had vroeger een presenteerpot, regelmatig dat die miniatuur toren van babel zo tegen mijn reet stond te porrenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
plonspot voor bejaarden dus het was echt serieus vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |