Jordy heeft er gister anders ook lekker lang over liggen miepenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en keanu maken hetzelfde mee maar die gedragen zich samen met elsa goed met die pin
Dan hoeft ze het nu niet meer kut te vindenquote:
Is niet hetzelfde. Jordie en Keanu kregen hem doordat zij zelf een verkeerde keus maakten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en keanu maken hetzelfde mee maar die gedragen zich samen met elsa goed met die pin
Nee die mag wel weg .. irritatie over haar is groter geworden nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
HAHAHAA omg dit gedrag staat Fleur écht niet.
Dat werd tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze deed zich heel anders voor en nu ga je de ware Fleur zien.
Maar, ze kan dus wel voor wrijving zorgen, en die mensen hebben we nodig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die mag wel weg .. irritatie over haar is groter geworden nu
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:15 schreef mario390 het volgende:
en ik dacht en van de favorit te hebben ,maar dit kann ik niet memaken
Milena en Elsa zijn er ook nog , en Jordyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar, ze kan dus wel voor wrijving zorgen, en die mensen hebben we nodig.
Zo praat mijn kleindochter ook weleensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
''Maarik wil gewoon niet naar huis
''
Alsof ik m'n dochter hoor.
Dit is BB ... klagen over bewoners op de streamsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Willewa het volgende:
Voor hen die klagen over Fleur en een beetje Milena. We weten naar welk programma we kijken toch? Door de opzet van het spel, is het toch logisch als je net een paar dagen binnen bent en er wordt uitgepikt op negatieve manier (wat een nominatietarget is), is het toch logisch dat je ff baalt en ook dat je er een beetje onzeker van wordt? Zo van ‘waarom ik?’. Het is nog maar 20 minuten geleden ofzo he 😅 De snelheid waarmee mensen iets ‘moeten’ loslaten is wel erg vreemd imo. Als het dagenlang doorgaat is het een ander verhaal.
Door hoe BB is opgezet en je dus genomineerd kan worden, is dit logisch hoor imo. Zeker als het nog maar net begonnen is. Tuurlijk kan je rationeel denken; ze moeten iemand kiezen en hebben weinig om het op te baseren, maar tuurlijk knaagt het dan van hmm behoor ik dus blijkbaar tot de 3 minst leuke van de overgebleven 8 volgens deze 2. Ik denk dat minstens de helft van de wereldbevolking, als niet een heeeel stuk meer, dat niet fijn vindt en toch ff aan zichzelf gaat twijfelen. En dan niet gaat ‘zeiken’ maar toch even ventileren. Normaal menselijk gedrag imo.
En bij voorkeur een écht lekker wijf.. ehh Mevrouw met "kwaliteiten"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
En nu moeten ze een nieuwe bewoner erin gooien
Dat het ooit goedkomtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
''Maarik wil gewoon niet naar huis
''
Alsof ik m'n dochter hoor.
Vind het zo jammer dat het ‘normaal’ is dat dat zogenaamd zo hoort :’) Maakt het een grote negatieve slangenkuil, juist datgene wat vaak (onterecht) over het huis wordt gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is BB ... klagen over bewoners op de streams
Dat viel best mee hij legde aan Niels uit hoe het voelde om die pin te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jordy heeft er gister anders ook lekker lang over liggen miepen
Ja boeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat het ‘normaal’ is dat dat zogenaamd zo hoort :’) Maakt het een grote negatieve slangenkuil, juist datgene wat vaak (onterecht) over het huis wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |