SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.quote:
Je durfde het zelf ook niet te bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Durfde het niet te bestellen destijds, dus ik zal het nooit weten
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een restje van het diner van gisteren; spaghetti met spinazie, champignons en KIEEEEEEEEEEEEEP in een roomsaus met Parmezaanse kaas.
Dus dat kan best door voor de lunch
Ja, daar had ik jullie voor besteldquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je durfde het zelf ook niet te bestellen
Even een recap van hetgeen besproken isquote:
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar had ik jullie voor besteld
Dit en een Ginto waarbij eerst de Gin op was, want ze hadden studenten in dienstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzo
Wil je mijn groetjes niet houden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal ik doen. En de groetjes terug.
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?
JERRY JERRY JERRYquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Oh die docu over Jerry Springer staat ook online.
Wat kan ik winnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Een dier met teveel en te lange nagelsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Slim, slimquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |