SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Oh ja, niet te versmaden zegquote:
Jeetje, wil je niet zo met mijn privé spelen, broer ?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal meestal maar voor minder dan een tientje, jij haalt gelijk voor 800 euro aan witte chocolademousse
Ehhh.. kan je dat ergens terugzien in de app? En blijkbaar koop ik in een zitting voor 800 euro aan witte chocolademoussequote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookHoelang heb jij erover gedaan?
Omdat er één bonk ijs in zat, dus dat scheelde veel ruimte en hoefde ie niet zo hard te werken. En als ik eenmaal drie kilo besjes had gekocht, zou het weer een tijdje duren voor ik het kon doen.quote:
Dat doe je zelf hoor zusquote:Op maandag 6 januari 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeetje, wil je niet zo met mijn privé spelen, broer ?![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar die witte chocolademousse van de AH he..![]()
![]()
Ja, maar gelijk ook met die details smijtenquote:
En die lades schuiven ineens ook weer makkelijker open en dicht danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar het scheelt echt veel ruimte, ik snap niet waarom ik het niet elk jaar even doe
Ja anders kom je niet realistisch aan zoveel koopzegels?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk ook met die details smijten
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar het scheelt echt veel ruimte, ik snap niet waarom ik het niet elk jaar even doe
Onrealistisch koopzegels sparen dan maar?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders kom je niet realistisch aan zoveel koopzegels?
Ging vandaag even eten halen, wat fruit erbij, beetje drinken. Ben je zo weer 40 euro verderquote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023Ik breng echt teveel geld naar de AH
Ik heb ongeveer zo'n 10 boekjes per jaar, valt nog mee gezien ik 98% van mijn boodschappen bij de AH doequote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onrealistisch koopzegels sparen dan maar?
Ja, dat bedoel ik maar...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging vandaag even eten halen, wat fruit erbij, beetje drinken. Ben je zo weer 40 euro verder
Dat komt omdat:quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer zo'n 10 boekjes per jaar, valt nog mee gezien ik 98% van mijn boodschappen bij de AH doe
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023Ik breng echt teveel geld naar de AH
De AH is ook blij met jouquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in oktober begonnen geloof ik
Deels wel ja, want de koopzegels gaan daarbij over het originele bedrag ipv het bedrag na de kortingquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat:
35% sticker.
Oh echt waar?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deels wel ja, want de koopzegels gaan daarbij over het originele bedrag ipv het bedrag na de korting
ah dat scheelt ook rete veel stroomquote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er één bonk ijs in zat, dus dat scheelde veel ruimte en hoefde ie niet zo hard te werken. En als ik eenmaal drie kilo besjes had gekocht, zou het weer een tijdje duren voor ik het kon doen.
Met of zonder slagroom?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was nu 16 euro kwijt bij de Bonirama maar moet dus nog even terug voor vlees en melk en de appeltaart.
Ik had 4 blikjes Charlies inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik maar...
Had je ook Charlies?
En de Bonirama was een maand dicht dus daar komt eigenlijk 80% van m'n koopzegels vandaan.quote:
Heb jij geen premium?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt waar?
Of heb jij dat alleen maar omdat je premium hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |