SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Oh ja, niet te versmaden zegquote:
Jeetje, wil je niet zo met mijn privé spelen, broer ?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal meestal maar voor minder dan een tientje, jij haalt gelijk voor 800 euro aan witte chocolademousse
Ehhh.. kan je dat ergens terugzien in de app? En blijkbaar koop ik in een zitting voor 800 euro aan witte chocolademoussequote:Op maandag 6 januari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookHoelang heb jij erover gedaan?
Omdat er één bonk ijs in zat, dus dat scheelde veel ruimte en hoefde ie niet zo hard te werken. En als ik eenmaal drie kilo besjes had gekocht, zou het weer een tijdje duren voor ik het kon doen.quote:
Dat doe je zelf hoor zusquote:Op maandag 6 januari 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeetje, wil je niet zo met mijn privé spelen, broer ?![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar die witte chocolademousse van de AH he..![]()
![]()
Ja, maar gelijk ook met die details smijtenquote:
En die lades schuiven ineens ook weer makkelijker open en dicht danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar het scheelt echt veel ruimte, ik snap niet waarom ik het niet elk jaar even doe
Ja anders kom je niet realistisch aan zoveel koopzegels?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar gelijk ook met die details smijten
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023quote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar het scheelt echt veel ruimte, ik snap niet waarom ik het niet elk jaar even doe
Onrealistisch koopzegels sparen dan maar?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders kom je niet realistisch aan zoveel koopzegels?
Ging vandaag even eten halen, wat fruit erbij, beetje drinken. Ben je zo weer 40 euro verderquote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023Ik breng echt teveel geld naar de AH
Ik heb ongeveer zo'n 10 boekjes per jaar, valt nog mee gezien ik 98% van mijn boodschappen bij de AH doequote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onrealistisch koopzegels sparen dan maar?
Ja, dat bedoel ik maar...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging vandaag even eten halen, wat fruit erbij, beetje drinken. Ben je zo weer 40 euro verder
Dat komt omdat:quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer zo'n 10 boekjes per jaar, valt nog mee gezien ik 98% van mijn boodschappen bij de AH doe
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar spaar ik vanaf januari 2023Ik breng echt teveel geld naar de AH
De AH is ook blij met jouquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in oktober begonnen geloof ik
Deels wel ja, want de koopzegels gaan daarbij over het originele bedrag ipv het bedrag na de kortingquote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat:
35% sticker.
Oh echt waar?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deels wel ja, want de koopzegels gaan daarbij over het originele bedrag ipv het bedrag na de korting
ah dat scheelt ook rete veel stroomquote:Op maandag 6 januari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er één bonk ijs in zat, dus dat scheelde veel ruimte en hoefde ie niet zo hard te werken. En als ik eenmaal drie kilo besjes had gekocht, zou het weer een tijdje duren voor ik het kon doen.
Met of zonder slagroom?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was nu 16 euro kwijt bij de Bonirama maar moet dus nog even terug voor vlees en melk en de appeltaart.
Ik had 4 blikjes Charlies inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik maar...
Had je ook Charlies?
En de Bonirama was een maand dicht dus daar komt eigenlijk 80% van m'n koopzegels vandaan.quote:
Heb jij geen premium?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt waar?
Of heb jij dat alleen maar omdat je premium hebt?
Met. Maar dat vergeet ik ook wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder slagroom?
En dan bedoel ik niet het vlees of de melk
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had 4 blikjes Charlies inderdaad.
Mens, ik kom 1x in de 2 weken bij de AHquote:
Blikjes drinken, zonder suikerquote:
Nee heeft iedereenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt waar?
Of heb jij dat alleen maar omdat je premium hebt?
Eh, wat kost premium ook alweer? Ik kan dit wel opzoeken, maar dit weet jij toch uit je hoofdquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heeft iedereenDus al je normaal iets van 10 euro hebt koop je 10 zegels, met 35% betaal je 6,50 maar koop je ook 10 zegels (of 2x zoveel met de premium verdubbelaar
)
en ook niet echt neppe suikersquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blikjes drinken, zonder suiker
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blikjes drinken, zonder suiker
Volgens mij hebben ze dat dit jaar weer verhoogd naar 14.99quote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, wat kost premium ook alweer? Ik kan dit wel opzoeken, maar dit weet jij toch uit je hoofd
Nee en echt een prima smaakquote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ook niet echt neppe suikers
Is dat per dag, week, maand of jaar?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat dit jaar weer verhoogd naar 14.99
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en echt een prima smaak
Alleen vind ik het jammer dat ik alleen maar kan kiezen tussen citroen, bosbes en sinaasappel
Ik mis die derde smaak.. passievrucht oid
Ik zie wel dit: https://www.jumbo.com/pro(...)blik-330ml-540483BLKquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en echt een prima smaak
Alleen vind ik het jammer dat ik alleen maar kan kiezen tussen citroen, bosbes en sinaasappel
Ik mis die derde smaak.. passievrucht oid
Lol, dat heb ik al 304 jaar niet opquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had afgelopen week even een 7Up-tic.
Per jaarquote:Op maandag 6 januari 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat per dag, week, maand of jaar?
Oh.. vierde smaakquote:
Nee was ook heel onlogisch. Heb een fles op en het is weer oké.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik al 304 jaar niet op
Terwijl ik het best lekker vond (weet niet hoe lekker ik dat nu vind)
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie wel dit: https://www.jumbo.com/pro(...)blik-330ml-540483BLK
Ze hebben nog amper malle colasmaakjesquote:Op maandag 6 januari 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, moet ik naar de Jumbo... Dan vraag ik wel of ik een tray kan bestellen
Daarom koop ik frisdrank alleen nog maar in blikjes, drink dat 1 of 2 keer in de week, dan is dat veel lekkerderquote:Op maandag 6 januari 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij frisdrank dat zo'n fles met een dag op moet anders is de prik eruit.
Ik heb ook van die hele kleine blikjes cola, maar die drink ik alleen als ik er zin in hebquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom koop ik frisdrank alleen nog maar in blikjes, drink dat 1 of 2 keer in de week, dan is dat veel lekkerder
Ik ook, heb ik wel verdiend na die harde trainingquote:Op maandag 6 januari 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een muffin eigenlijk
Vandaag niet getraindquote:Op maandag 6 januari 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, heb ik wel verdiend na die harde training
Ja ik vind het ook niet zo erg dat coca cola tegenwoordig in die 250ml blikjes zit. Drink dat misschien 1 keer per maand, als het al zo vaak is. Drink eigenlijk alleen op vakantie colaquote:Op maandag 6 januari 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook van die hele kleine blikjes cola, maar die drink ik alleen als ik er zin in heb
Wat resulteert in dat ik hier voor eeuwig mee ga doenMaar goed.. vreet geen brood in de koelkast
Ik alleen als ik uit eten ga (dan drink ik ook niet altijd cola)quote:Op maandag 6 januari 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet zo erg dat coca cola tegenwoordig in die 250ml blikjes zit. Drink dat misschien 1 keer per maand, als het al zo vaak is. Drink eigenlijk alleen op vakantie cola
Spa roodquote:Op maandag 6 januari 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik drink meestal water als ik uit eten ga
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 520 euro laten uitkeren.
Lekker!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 520 euro laten uitkeren.
Mag ik een impertinente vraag stellen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, goed plan ook wel ja..
net nog even 2 ritjes in euro truck gemaakt
de kop is eraf, ik ben gisteren al begonnen in de winkel, vandaag een dagje magazijn om alle zooi uit te zoeken die mensen tijdens de kerstvakantie naar de kringlo0p hebben gebrachtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:16 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Eerste werkdag van het nieuwe jaar.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:47 schreef kwiwi het volgende:
Wow heb voor het eerst in weken weer eens de hele nacht geslapen zonder 1x wakker te worden.
Heb gisteren gefrituurd, ben nu thuis. Denk hier zo schoonmaken en misschien wat huiswerk doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
@:regenseizoen voorbij @:bitterbal, weer een dagje frituren?
Goed gevoel is dat hequote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:47 schreef kwiwi het volgende:
Wow heb voor het eerst in weken weer eens de hele nacht geslapen zonder 1x wakker te worden.
Samesiesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:47 schreef kwiwi het volgende:
In de tropen noemen ze dat het moeflonseizoenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
@:regenseizoen voorbij @:bitterbal, weer een dagje frituren?
watquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de tropen noemen ze dat het moeflonseizoen
je kan ook gewoon direct vragen ipv vragen of je mag vragen,dan zie je vanzelf of ik antwoordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mag ik een impertinente vraag stellen?
Ja maar moefloen zeg jequote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. de regentijd in tropische gebieden met een droge tijd en een regentijd
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag laatste dag vakantie, morgen weer aan de slag.
Naar de fysio. En verder lekker gamen.quote:
hebben de werklui op je bovenbeen gehamerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:39 schreef Ama het volgende:
En zoals verwacht een dikke blauwe plek op mijn bovenbeen.
welke game?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de fysio. En verder lekker gamen.
quote:A man filed a police complaint after his 36-year-old wife allegedly eloped with a beggar leaving behind him and their six children in the Hardoi district of Uttar Pradesh.
The police filed the complaint of the 45-year-old husband, identified as Raju, under Section 87 of the Bharatiya Nyaya Sanhita which is related to the abduction of a woman, NDTV reported.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:26 schreef UitStraling het volgende:
Wat?
• Verschillende gebruikers, zoals Budapestenaar, essnhills, Bomenverzameling, UitStraling en 4EverBlackEyed, dragen bij aan de luchtige en vaak absurde conversatie.
Verder met Coral island.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben de werklui op je bovenbeen gehamerd?
[..]
welke game?
Is dat de volwassenenversie van animal crossing?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder met Coral island.
Lekker beetje relaxed boertje spelen op een tropisch eiland.
Aan mijn tijd als mod heb ik een borst vol medailles overgehouden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen jullie nu een Foqueville lintje?
Het is zoiets als Stardew Valley.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de volwassenenversie van animal crossing?
M'n favoriete Bitterbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezus, wat een ellende.Wow, heftig dat roze.... met dat blauw ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat blauw heb ik ooit een keer zelf ingesteld, maar damn, die ads. Als dat het eerste is wat je ziet, snap ik wel dat je niet zo snel blijft plakken ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow, heftig dat roze.... met dat blauw ook
Ik heb nog vakantiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat brengt jou hier op dit tijdstip?
ik ben aan het smurfenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie![]()
Dus ik heb net Kitten naar school geholpen en ben achter de PC gekropen.
En jij?
Oh oeps. Sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat blauw heb ik ooit een keer zelf ingesteld, maar damn, die ads. Als dat het eerste is wat je ziet, snap ik wel dat je niet zo snel blijft plakken ook.
Ben je wel in Nederland?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon twee katten in deze SC![]()
Goedemorgen
Jezus, wat een ellende.Kun je nog net 1 post lezen tussen alle banners doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee bleef gisteren haken achter de tafelpoot en toen viel ik plat op de grond.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben de werklui op je bovenbeen gehamerd?
[..]
welke game?
Jezus, wat een ellende.Ergens is er iets fout gegaan, want ik kan nog een klein stukje van de site zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
zwab hoe gaat het met je studie eigenlijk? 2 vingers in je neus?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens is er iets fout gegaan, want ik kan nog een klein stukje van de site zien.
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je alleen in nederland smurfen dan?
Maar nee
Ik ben in thailandquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NeeMaar ik meen me te herinneren dat je spannende plannen had.
Nou, we hebben allebei iets met nat/drassigheid. Dus zou kunnen ja.quote:
Ik liep een beetje vast de tweede periode. Maar dat is meer een werkdruk ding. Volgende week tentamens. Hoop het weer wat recht te trekken volgende periode.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwab hoe gaat het met je studie eigenlijk? 2 vingers in je neus?
Moet je er echt voor leren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik liep een beetje vast de tweede periode. Maar dat is meer een werkdruk ding. Volgende week tentamens. Hoop het weer wat recht te trekken volgende periode.
aaah huiswerk. Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee. Het was meer het inleverwerk waar ik op vast liep.
auw..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee bleef gisteren haken achter de tafelpoot en toen viel ik plat op de grond.
Animal Crossing is niet perse op kinderen gericht joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de volwassenenversie van animal crossing?
Ja, exact dat laatste.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh oeps. SorryIk heb dat lichtgrijs gemaakt. Mijn quotes zijn mooi donker groen.
Maar, inderdaad ja. Dan zou ik uit principe geen abo nemen. Maar de laatste 10 jaar ontwijk ik sowieso sites met veel reclame erop, die voelen altijd onbetrouwbaar aan.
Poesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NeeMaar ik meen me te herinneren dat je spannende plannen had.
Toch geen 7UP light he?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was ook heel onlogisch. Heb een fles op en het is weer oké.
Ben je niet bang dat je met vlieger en al naar Vietnam waait?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Heb gevraagd of ik een afspraak kan maken met de kitesurf school waarvoor ik die voucher heb voor een discovery course
Vandaag wel weerquote:
Bende weer int land ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TL-balken aan om nog iets te zien vandaag.
beetje, misschien kunnen ze mij vast binden aan de kustquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je met vlieger en al naar Vietnam waait?
Heb je dat weleens eerder gedaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Heb gevraagd of ik een afspraak kan maken met de kitesurf school waarvoor ik die voucher heb voor een discovery course
Of misschien na de maaltijd gaan kitesurfen. Dan heb je een flinke vlieger nodig om vooruit te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje, misschien kunnen ze mij vast binden aan de kust
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Of misschien na de maaltijd gaan kitesurfen. Dan heb je een flinke vlieger nodig om vooruit te komen.
Nee nog nooit. Had gezegd dat ik dat hier wilde gaan doen en toen had ik van de familie deze cursus gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat weleens eerder gedaan?
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Hamstermolentje opstarten @:dr_flash
Spannieeeeequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Had gezegd dat ik dat hier wilde gaan doen en toen had ik van de familie deze cursus gehad.
draait allangquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Hamstermolentje opstarten @:dr_flash
Ownoes...quote:
Is het nu windstil in het zuiden? Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu is het noorden waar er wind is en vanf de 20ste zuiden op het eiland. Ik ga daar op wachten
Ja ik ook. hoop dat ik het leuk vindt. En geloof dat de kitesurf gemeenschap op het eiland ook leuke mensen zijn. Het si wel een prijzige hobby zie ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spannieeeee
Ben benieuwd hoe je het vindt
quote:
quote:
Ja, of niet, dan heb je geen vlieger nodig misschien. Denk dat het wel een andere techniek is dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Moet ook mijn oren vast binnen naar achter
Nou windstil niet maar je merkt wel groot verschil.Denk dat jij dat beter weet ik dan ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het nu windstil in het zuiden? Hoe werkt dat?
wel stuk goedkoperquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of niet, dan heb je geen vlieger nodig misschien. Denk dat het wel een andere techniek is dan.
Kak, ben het vitamine C pilletje vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veestapel heeft vanmorgen knolselderij gehad.
Hm.. hoelang is zo'n sessie en hoeveel kost dat ongeveer daar waar jij het gaat doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook. hoop dat ik het leuk vindt. En geloof dat de kitesurf gemeenschap op het eiland ook leuke mensen zijn. Het si wel een prijzige hobby zie ik
Ben je niet gewoon op zoek naar zo'n surfjongen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook. hoop dat ik het leuk vindt. En geloof dat de kitesurf gemeenschap op het eiland ook leuke mensen zijn. Het si wel een prijzige hobby zie ik
Die cursus van mij is 4000 baht en das puur om te kijken of je het wat vindt. Daarna zou je een beginner course kunnen doen. Die is 3 dagen en dan 2 uur per dag en dat is 12000 bahtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. hoelang is zo'n sessie en hoeveel kost dat ongeveer daar waar jij het gaat doen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon op zoek naar zo'n surfjongen?
Aaaah en zij maar wachten!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak, ben het vitamine C pilletje vergeten
Daarom kwam Juna bijna het hok uitzetten
ja das de strategiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus je gaat de hele tijd heel opvallend crashen en giechelen en dan hopen dat je gered wordt?
lekker knagenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes...
*bakje met brokjes neerzet en flesje met vers water vult.
De mand heeft een gat!quote:
iedereen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat
waarom is iedereen zo cryptisch vandaag
ze smelten de kazen!quote:
Ik kan alleen bedenken dat mensen gaan overwinteren in Thailand momenteel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dimmy ook al met moefloen seizoen in thailand. snap hem nog steeds niet
ik snap hem niet. En wat betekent jouw opmerkingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan alleen bedenken dat mensen gaan overwinteren in Thailand momenteel?En iets met seks
Dat je voor hete seks in Thailand zitquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik snap hem niet. En wat betekent jouw opmerking
Dat je door de mand bent gevallen met je stiekeme zoektocht naar een surfjongen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik snap hem niet. En wat betekent jouw opmerking
De mand heeft een gat betekent dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je voor hete seks in Thailand zit
ohhhquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je door de mand bent gevallen met je stiekeme zoektocht naar een surfjongen.
Oh ik dacht dat je bedoelde, wat bedoelt moeraskitten met haar opmerking.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De mand heeft een gat betekent dat?
Ja, nee.... waarschijnlijk was het te onduidelijk. Als ik het hardop zou zeggen kwam het wellicht wel juist over.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde, wat bedoelt moeraskitten met haar opmerking.
Goed gesprek weer
Het is net begonnen.quote:
Ik ook wel beetje maar heb nu wel zin om te janken maar ja ben niet thuis.quote:
Jaquote:
Amai! Hopelijk is-ie onder de indruk van je surfkunsten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is een belg. Toevallig zie ik net dat het een ex tinder match is van een vriendin
Sneeuwmoeras.quote:
Dat is dagelijkse kost daar, dus die kijken er vast niet van op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar @:ltvdk
NWS / Kankerverwekkende stof vrijgekomen door leidingbreuk bij Chemours
Kan je daar ook schaatsen?quote:
''Toevallig''quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is een belg. Toevallig zie ik net dat het een ex tinder match is van een vriendin
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is dagelijkse kost daar, dus die kijken er vast niet van op.
Ik moet zo fietsen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
Oh, het blijft niet liggen. Maar het gaat nu wel harder sneeuwen en het zijn echt dikke vlokken. Moerassneeuw is het.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is dagelijkse kost daar, dus die kijken er vast niet van op.
Hele eiland ruikt naar oude sperma, ongebruikte eicellen, voorvocht en zwiemels maar Bal zit lekker aan de crispy pork.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je voor hete seks in Thailand zit
De Caav's wel ja.quote:
Caav's on icequote:
Tunneltjes pakkenquote:
HET IS NOG VOOR TIENENquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele eiland ruikt naar oude sperma, ongebruikte eicellen, voorvocht en zwiemels maar Bal zit lekker aan de crispy pork.
nou dat klopt welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele eiland ruikt naar oude sperma, ongebruikte eicellen, voorvocht en zwiemels maar Bal zit lekker aan de crispy pork.
Is het al 10u? Nee. Dus boete van tienmiljoenmiljard voor ongeoorloofde goorlellerijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Contant afrekenen aub.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het al 10u? Nee. Dus boete van tienmiljoenmiljard voor ongeoorloofde goorlellerij
Ja, maar je hebt gewacht met het inzetten van de cursus tot je een slachtoffer op het oog had.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb deze cursus van de familie gehad :p
Ik kan niks belovenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef kwiwi het volgende:
Blijf je nu ook gezellig als je vakantie voorbij is @:moeraskat ?
dat is lief!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb deze cursus van de familie gehad :p
Is WH hier?!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HET IS NOG VOOR TIENEN
VETPOEMEL
Nee, WH is daarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niks belovenMaar ik doe m'n best, oke?
[..]
dat is lief!
[..]
Is WH hier?!
In muntjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Contant afrekenen aub.
Gr gr
Dan maar een paraplu boven je hoofd en een sneeuwketting om je banden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan met omrijden één tunneltje pakken.
Van 1 cent.quote:
Rotzak zeg.quote:
Dank voor de tips.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan maar een paraplu boven je hoofd en een sneeuwketting om je banden.
nee totdat het regenseizoen voorbij isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt gewacht met het inzetten van de cursus tot je een slachtoffer op het oog had.
Echt hequote:
Dit moet jou aansprekenquote:
Het paarseizoen komt na het regenseizoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee totdat het regenseizoen voorbij is
Neeheequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het paarseizoen komt na het regenseizoen?
Dacht even dat dit US was...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het paarseizoen komt na het regenseizoen?
Blijkt al die tijd dat US een kloon is van Reccequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat dit US was...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijkt al die tijd dat US een kloon is van Recce
Arme Belg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeheeUS heeft het perfect beschreven. Ik zit gewoon braaf aan de crispy pork
In die belg heb ik geen interesse johquote:
Neeeeequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knappe gespierde mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In die belg heb ik geen interesse joh
maar wie weet wie er nog meer dan over het water heen sjezen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Faxiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In die belg heb ik geen interesse joh
maar wie weet wie er nog meer dan over het water heen sjezen
Thank god!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Recce, je hebt geluk... De sneeuw is weg en nu is er regen.
Hoeveel gooien jullie eigenlijk weg van wat er gebracht wordt? Zit vast veel troep ook tussen zo na de kerst, van mensen die gewoon hun huis aan het uitmesten waren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:34 schreef Karzai het volgende:
Kolere w3 kunnen de zooi niet meer aan het magazijn overstroomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |