Ik zou edelmetaal gezegd hebben (al klopt dat niet helemaal).quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Daar kwam Donny goed mee weg. Binnen 1 seconde kan iemand best snel een goed antwoord roepen
Op Curacao lopen de geiten gewoon los rond…quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
Daar op Curaçao met heel andere sprookjes opgegroeid, vermoed ik.
Metaal was ook niet zo lastig. En sieraad ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Daar kwam Donny goed mee weg. Binnen 1 seconde kan iemand best snel een goed antwoord roepen
Ja iets van metaal was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou edelmetaal gezegd hebben (al klopt dat niet helemaal).
Van centrale naar centrale, bedoel je? Ik zit ook nog steeds op koperdraad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef Felagund het volgende:
Zal wel inmiddels grote deels vervangen zijn door glasvezel en zo?
Toen dit opgenomen is zat Musk nog niet zo in de spotlight, ik den dat Waltz meer in de spotlight stond. Geen idee hoe lang precies van te voren het opgenomen wordt, ik denk dat ze al wel wisten dat Trump verkozen is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan je nagaan dat dankzij Elon Musk heel JD Vance uit het geheugen is verdwenen.
Absoluut, er is al verwezen naar de tweede termijn van Trump door Maarten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toen dit opgenomen is zat Musk nog niet zo in de spotlight, ik den dat Waltz meer in de spotlight stond. Geen idee hoe lang precies van te voren het opgenomen wordt, ik denk dat ze al wel wisten dat Trump verkozen is.
Ja, dat vind ik ook leuk. In Frankrijk heb ik eigen bos vol dode takken en de ruimte + buren die niet zeuren.quote:
Wauw bofkontquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook leuk. In Frankrijk heb ik eigen bos vol dode takken en de ruimte + buren die niet zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |