SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pakistaans model, nice!!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat mijn toilet er nu zo uit ziet:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Ik heb mijn keuken ook gesloopt uit woede. https://ibb.co/T8d1Y03nou nou nou nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest dat nu?Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
moest dat nu?
quote:
*side eyedquote:
Ja?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar genoeg je best doet lukt alles
En dan hier weer mopperen dat ze er weer is ingetrapt maar stiekem staat ze gewoon te juichen dat het weer gelukt isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar genoeg je best doet lukt alles
Precies.. gewoon dat level van side eyequote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan hier weer mopperen dat ze er weer is ingetrapt maar stiekem staat ze gewoon te juichen dat het weer gelukt is
quote:
Wil hij geen Helm?quote:
Kan ik dan ook een kokosmilkshake worden als ik maar goed m'n best doe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |