SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik bewoog net en toen begonnen ze ook te fluiten alsof ze dachten dat ik naar bed ging.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik begrijp nu waarom jouw cavia's je wegkijken
![]()
snoepquote:Op zondag 5 januari 2025 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik daar zou werken, zou ik ondertussen een maagzweer hebben van al die mensen die net doen alsof ze niet weten wat ze fout doen
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
te trappelen om morgen mn tafelkleed te moeten fixen
zit een stomme snee in waarvan ik geen idee heb hoe het komt.Klinkt als werk, waar je niet op zit te wachtenSPOILER: ib4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even, dan trap ik nog meer open deuren open ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Even aankondigen op LinkedIn dat ik in 2025 ook weer 5 dagen per week aan de slag ga.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt weer even wennen, 5 dagen achter elkaar werken.
Het waren 2 mooie wekenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet hoefquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik besef me trouwens dat ik dit weekend 6 gangen naar binnen heb gekirby't ...
Maar het was lekker
Is dit hun manier om je aan te moedigen?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewoog net en toen begonnen ze ook te fluiten alsof ze dachten dat ik naar bed ging.
Over het gehele weekend is dat best weinigquote:Op zondag 5 januari 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik besef me trouwens dat ik dit weekend 6 gangen naar binnen heb gekirby't ...
Maar het was lekker
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
snoep
nee dat is geen eten... want het is snoep
Avondeten.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Over het gehele weekend is dat best weinig
No no, not food, chicken!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar dat...
Ik zou iedereen een dikke vette boete geven.
Hier... en de groetjes thuis.
Succes alvastquote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
heeft u uw kaart naar waarheid ingevuld?
ja![]()
is dit uw handtekening?
Ja
waarom heeft u niet aangegeven dat u ABCXYZ mee heeft.
Ow ja maar mijn man heeft al die vinkjes bij nee gezet want ik snap die kaart niet.
retour afzender ook meteenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar dat...
Ik zou iedereen een dikke vette boete geven.
Hier... en de groetjes thuis.
Weet je je paswoord nog? Weet je je functie nog?quote:
Als we nu toch bezig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |