SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Snap ik en best wel. Had het er toevallig pas nog met bg over dat het nu eigenlijk niet meer mis kon gaan. Nou tadaa, en het was dus ook dat ik er pas later achter kwam. Maaar goed. Gewoon weer ff 360 dagen achter elkaar niet vergeten een bepaalde actie uit te voeren.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van![]()
Maareh, kut zeg
jaren geleden wel flink wat jaren een pathe unlimited gehad.. maar inmiddels kijk ik nauwelijks nog filmsquote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelden geduld voor een film eigenlijk![]()
En in de bios word ik teveel afgeleid door het geritsel van chipszakjes.
je kan daar inderdaad films "kopen"quote:Op zondag 5 januari 2025 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een keer Amelie (O+) ergens online gekocht, denk amazon ofzo dus die zou altijd tot mijn beschikking moeten staan. Maar geen idee waar. Ik moest er aan denken vanwege die pathe thuisbonnen, kon je daar niet ook films mee kopen?
quote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil nog ff ergens over janken wat jullie wss niet snappen. Maar bij ingress kan je dus medailles halen. van brons tot aan onyx. Een van die medals is dagelijks een portal hacken waarbij onzyx dan 360 dagen is. Ik kwam er gisternacht achter dat ik die verkloot had. Op dag 300.
Sta nu weer op dag 9.
denk dat dat hier te lang gaat duren, dus ga zo wel mn bed inquote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben eigenlijk stiekem best moe maar zit te wachten op hopelijk een vlokje natte sneeuw.
Hmm, oké, reminder aanmaken in je foon?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en best wel. Had het er toevallig pas nog met bg over dat het nu eigenlijk niet meer mis kon gaan. Nou tadaa, en het was dus ook dat ik er pas later achter kwam. Maaar goed. Gewoon weer ff 360 dagen achter elkaar niet vergeten een bepaalde actie uit te voeren.
De bonbons zijn je vergeven hoor ik net.
Morgenochtend toch pas?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben eigenlijk stiekem best moe maar zit te wachten op hopelijk een vlokje natte sneeuw.
De caloriegoden.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké, reminder aanmaken in je foon?
Door wie?
Ik kijk meestal films via streamingdiensten. Als je weet waar je moet zoeken kun je bijna alles gratis bekijken ook de nieuwste films. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de bioscoop de laatste keer was in 1997, geloof ik toen draaide Anaconda... echt een verschrikkelijke film.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok?
En wil je graag ah bioscoopkaartzegels hebben?
*kijkt naar buiten 👀quote:Op zondag 5 januari 2025 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet wat sneeuwradar zegt?
Lol tot recent was mijn laatste bioscoopbezoek ook eeuwen geleden. Maar het was wel leuk, zeker met de relaxstoelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik kijk meestal films via streamingdiensten. Als je weet waar je moet zoeken kun je bijna alles gratis bekijken ook de nieuwste films. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de bioscoop de laatste keer was in 1997, geloof ik toen draaide Anaconda... echt een verschrikkelijke film.
Mooie dromen Buda.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bed.![]()
Misschien ben ik dan morgen op tijd wakker om wat wittigheid te zien.
Ooooh neeeeeh Liesjequote:Op zondag 5 januari 2025 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil nog ff ergens over janken wat jullie wss niet snappen. Maar bij ingress kan je dus medailles halen. van brons tot aan onyx. Een van die medals is dagelijks een portal hacken waarbij onzyx dan 360 dagen is. Ik kwam er gisternacht achter dat ik die verkloot had. Op dag 300.
Sta nu weer op dag 9.
Dat is het voordeel van die relaxstoelen dat je echt goed in de film kunt verdiepen? Ik kijk ook vaak films op mijn iPhone vooral oudere klassiekers, die hebben toch iets speciaals. In de bioscoop vind ik het te druk of te luid.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol tot recent was mijn laatste bioscoopbezoek ook eeuwen geleden. Maar het was wel leuk, zeker met de relaxstoelen
Ja dat weet ik dus ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ooooh neeeeeh Liesje![]()
Waar is het mis gegaan?![]()
Ik heb zelfs vanuit het ziekenhuis gehackt toen
Die relaxstoelen hebben knopjes om mee te spelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van die relaxstoelen dat je echt goed in de film kunt verdiepen? Ik kijk ook vaak films op mijn iPhone vooral oudere klassiekers, die hebben toch iets speciaals. In de bioscoop vind ik het te druk of te luid.
Sukkeltjequote:Op zondag 5 januari 2025 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet.![]()
Ik zit dus nu weer op 9 dagen dus ergens vorige week vrijdag? Maar ik was er zeker van dat ik gehacked had.Het was dus niet dat ik in de nacht ergens dacht van ooooooh kut. Ik ging er gewoon vanuit dat hij nog liep.
Wel gerecursed 1 januari.
Ahhhhhhh niet gewoon per dag?quote:Op zondag 5 januari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sukkeltje![]()
Wat ik me herinner, je moet ook de tijd in de gaten houden.
Ik heb het ook 1 x gehad, snapte er niks vangelukkig was het aan het begin.
Het is per 24 uur
Dont let the COS bite you.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
Slapen nu, trusten![]()
Ja en vanaf maandag zit ik weer vooral in BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |