SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Badkamer flikkert. nou goed zal wel weer goedkomenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
ah badkamer doet het weer, de andere 2 lampen zijn super zwak
Dit is een goede ttquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
@:TT, iemand ideeën, want ik weet het nog niet goed
Nog niet zo veel van wat je kunt doen, denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wat heb je allemaal al gedaan in het spel?
Erwtensoep. Want bommen op thuisbezordgquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh thank god, had even stressquote:
Dressing en was parmezaanschaafselsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh thank god, had even stress
heb je ideeën trouwens? Ik heb pasta zalm spinazie champignons in huis maar heb ook nog rucola melange waar ik wel zin in heb, maar met wat
Damn, dan ben je al best ver. Die broek doe ik altijd best een tijdje over, voordat ik zulke goede vriendjes ben met Marnie.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niet zo veel van wat je kunt doen, denk ik![]()
Maar ehm, heb de burgemeester zn broek teruggevondenBen toegelaten tot het avonturiers-huis
heb al een zeer mooie start van de collectie gemaakt in het museum
Heb drie chicks gekocht
En ben naar wat events geweest maar ja, dat is beetje saai?
Oh en ben cadeautjes aan het uitdelen maar de meeste mensen zijn zo ondankbaar![]()
En verder veel skills trainen, vooral foraging, mining en fishing. Farming en Fishing het minst eigenlijk
Wat is een luie mensen dweil?quote:
ik had net een breekbroodje met wat aioli en kruidenboter, straks zin in wat kipnuggets en daarna zie ik wel..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een stuk zalm, en broccoli en doperwtjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Met wat erbij¿quote:
en wat erbijquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dressing en was parmezaanschaafsels
Ik heb Marnie al mijn bloemen gegeven en ze wilde Amarantha (hihaho Ama) en toen waren we vriendjes. Wel op het internet opgezocht waar die broek lag, geen zin om te zoekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn, dan ben je al best ver. Die broek doe ik altijd best een tijdje over, voordat ik zulke goede vriendjes ben met Marnie.
De evenementen zijn een leuke onderbreking, maar bieden niet allemaal even veel. Maar dat eierfestival bijvoorbeeld kunje aardbeienzaad kopen. Aardbeien zijn veel geld waard.
Al iemand uitgezocht om te versieren?
quote:
Gaan we voor de 180 dit jaar?quote:zaterdag 4 januari 2025
Zalmquote:
Wat voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo even een quiche in elkaar flansen
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had net een breekbroodje met wat aioli en kruidenboter, straks zin in wat kipnuggets en daarna zie ik wel..
beetje van alles wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |