*kick*quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:16 schreef Eightyone het volgende:
Ik kocht in de 90's bandjes bij de kringloop, en spoelde er eigen muziek overheen. Nieuwe lege waren voor mezelf wat duur.
Wel moesten ze er niet te nadrukkelijk gebruikt uit zien. Dat vergrootte de kans dat de tape nog goed was.
Ik kan de versletenheid van het cassettebandje nog horen wat we in 1992 hadden omdat het grijs was gedraaid op de autoradio gedurende de reis die ik in 1992 met mijn vader ondernam naar Duitsland. Ik vond recent al die nummers weer terug in een playlist op Spotify. Echt goud. En omdat de BPM redelijk hoog ligt, kan ik er tegenwoordig uitstekend op hardlopenquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef the-eye het volgende:
Als je uit cassettebandjes tijdperk bent heb je vast nog nummers die in je hoofd nog steeds op die ene plek stoppen of overgaan in een ander nummer
Deze mix heeft veel overlap met mijn casettebandje hierboven. Shazaam is goud in ontdekken welke nummers dit zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
*kick*
Deze upload vond ik ooit op een bandje van de kringloop. In dit geval is er dus géén eigen muziek overheen gespoeld. Vond ik zonde. Overigens is het meeste wat er in die mix zit minder commercieel dan die twee op de foto.
Bekijk deze YouTube-video
De andere door mij geposte YT-bestanden in dit topic werken vaak niet meer, maar als ze door mezelf geupload waren waren heb ik ze op hetzelfde YT-account meestal geherupload.
Helaas kan je filmpjes op YouTube niet ter plekke aanpassen als je een andere vormgeving wil.
Op die manier heb ik er sowieso A Homeboy, a hippie & a funki dredd - Start the panic (Future Vibes Mix) uit gevist. Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze mix heeft veel overlap met mijn casettebandje hierboven. Shazaam is goud in ontdekken welke nummers dit zijn.
Nee, alleen als je de oorspronkelijke nummers zoekt. Ben Liebrand mixte aardig wat aan elkaar in die tijd, maar dit klinkt alternatiever.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op die manier heb ik er sowieso A Homeboy, a hippie & a funki dredd - Start the panic (Future Vibes Mix) uit gevist. Niet verkeerd.
Maar welke mix dit was/op welke radiozender dit oorspronkelijk kwam, weet Shazam natuurlijk niet.
Hier komt Shazam om de haverklap aankakken met totaal onbekende rappers ipv gewoon te zeggen dat het het origineel uit de jaren '70 ofzo isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze mix heeft veel overlap met mijn casettebandje hierboven. Shazaam is goud in ontdekken welke nummers dit zijn.
Yepquote:Op woensdag 17 december 2025 23:14 schreef the-eye het volgende:
Als je uit cassettebandjes tijdperk bent heb je vast nog nummers die in je hoofd nog steeds op die ene plek stoppen of overgaan in een ander nummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |