quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 12:49 en 13:15
Opschieten nu
quote:
Ja maar ik moet ook pissenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rustige ome Fles, pak dit momentje voor jezelf.
Ga je weer sociaal doen of bedoel je gewoon dat je de vuilniszak weg moet brengen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal niet de hele dag niets kan doen, want ik heb vanavond nog iets
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je weer sociaal doen of bedoel je gewoon dat je de vuilniszak weg moet brengen?
Dat bedoel ik, momentje voor jezelf. Even pissen. Desnoods tegen de gevel van je woning. Ruikt 'ie meteen je territorium.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik moet ook pissen![]()
Zal je zien dat ie net dan aanbelt
Zodra het teveel is voor deze kast verplaats ik het wel weer naar die andere kamer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, kunnen nog wel 2 a 3 modelletjes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Leuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
@:mschol
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dan kan ik veel beter tegen die bus van hem aan pissen dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, momentje voor jezelf. Even pissen. Desnoods tegen de gevel van je woning. Ruikt 'ie meteen je territorium.
Zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je weer sociaal doen of bedoel je gewoon dat je de vuilniszak weg moet brengen?
Dus als ik jou wil hebben moet ik je quoten?quote:
als je ECHT wat van mij wil hebben: DM/PMquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ik jou wil hebben moet ik je quoten?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ECHT wat van mij wil hebben: DM/PM
rest is uit
Pakje ophalen bij de buren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
stront irritant al die meldingen.. niet voor niks dat ik ook whatsapp veel op stil zet..quote:
Bedankt HOERE KLOTE KUT Europese Commissiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* schenkt wat te drinken in.
* is vervolgens vijf minuten aan het stoeien om de dop weer goed op de fles te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |