SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Voor de aarde is de mensheid slechst een lichte verkoudheid, gewoon een keertje goed niezen en het is er vanafquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De aarde boeit dat allemaal niet zo.
Nu alleen nog een eiland vinden dat we kunnen claimen zonder gelijk een internationale crisis te ontketenenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen beste Foqueville echt stichten en daar zelfvoorzienend gaan leven.
Daarom. Kijkt de aarde dan wel weer verder, of gaat gewoon als een kale rots wat rondjes draaien totdat de zon een keer ontploft.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de aarde is de mensheid slecht een lichte verkoudheid, gewoon een keertje goed niezen en het is er vanaf
Die lui moeten eens serieuze tariffs voor hun kiezen krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat China inmiddels de grootste investeerder in Afrika is.
Staan er soms wel te koop. Zag er laatst weer een in de buurt van Schotland waar ze mensen zochten. In Italië en Frankrijk staan ook wat dorpen leeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog een eiland vinden dat we kunnen claimen zonder gelijk een internationale crisis te ontketenen
omdat ze niet pro amerika zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die lui moeten eens serieuze tariffs voor hun kiezen krijgen.
quote:Antoon en zijn vriendin Carmen zijn uit elkaar, meldt het management van de zanger vrijdag aan RTL Boulevard. Geruchten over een relatiebreuk speelden al langer.
De 22-jarige Antoon was sinds 2022 samen met Carmen Lauren Visser, meldt Boulevard. Over de reden van de breuk wil hij nog niets zeggen. Ook heeft zowel de zanger als zijn vriendin zich nog niet publiekelijk over de breuk uitgesproken.
Geruchten over een relatiebreuk speelden al langer. Oplettende volgers zouden hebben gezien dat Antoon foto's met Carmen van Instagram verwijderd had.
Zijn we nu een beetje laat mee. Beetje protectionisme was wel goed geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die lui moeten eens serieuze tariffs voor hun kiezen krijgen.
God heeft de mens de geschapen als custodians of earthquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom. Kijkt de aarde dan wel weer verder, of gaat gewoon als een kale rots wat rondjes draaien totdat de zon een keer ontploft.
Mja maar ik vraag me af of ze even innovatief kunnen doorontwikkelenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we nu een beetje laat mee. Beetje protectionisme was wel goed geweest.
Al die bedrijven die in China geïnvesteerd hebben zijn hun techniek ook gewoon kwijt.
God? wat is dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
God heeft de mens de geschapen als custodians of earth
Schotland ga je niet veel mensen heen krijgen denk ik, 360 dagen per jaar regen. Zo'n dorpje in Zuid-Europa is wel leuk, in Spanje heb je ook veel van die spookdorpjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er soms wel te koop. Zag er laatst weer een in de buurt van Schotland waar ze mensen zochten. In Italië en Frankrijk staan ook wat dorpen leeg.
Je hebt ook niet zo gek veel land nodig om van te kunnen leven.
Wie?quote:
ze zijn hartstikke pro-mens; wel specifiek pro-chineesaandetop-mensquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze niet pro-mens, pro-dier, pro-natuur zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar ik vraag me af of ze even innovatief kunnen doorontwikkelen
Ik zou juist wel wat grond in Schotland willen kopen, want als het klimaat aan dit tempo blijft veranderen heb je daar straks gewoon lekker weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schotland ga je niet veel mensen heen krijgen denk ik, 360 dagen per jaar regen. Zo'n dorpje in Zuid-Europa is wel leuk, in Spanje heb je ook veel van die spookdorpjes.
Veel te warm.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schotland ga je niet veel mensen heen krijgen denk ik, 360 dagen per jaar regen. Zo'n dorpje in Zuid-Europa is wel leuk, in Spanje heb je ook veel van die spookdorpjes.
Maakt niet zoveel uit toch. De auto industrie in Europa is dood omdat we Chinese meuk gedumpt wordt en houdt dan op met bestaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar ik vraag me af of ze even innovatief kunnen doorontwikkelen
Nee, denk ook niet dat ik het heel erg zou vinden als dat zo blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |