quote:Nu heb ik hier een favoriet toilet want die heb ik naar een niet nader te noemen persoon genoemd die ik elke dag trouw eens flink in de bek schijt
Ben je vaak de enige die inelkaar wordt getrapt? of gaat dat per toerbeurt ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier op mijn werk (in elkaar trappen van mentaal geretardeerden)
Nee dat doe ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:48 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ben je vaak de enige die inelkaar wordt getrapt? of gaat dat per toerbeurt ofzo?
Jij bent de enige dus?quote:
Dus die toilet noem je mama?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier op mijn werk (in elkaar trappen van mentaal geretardeerden) hebben we meerdere toiletten. Nu heb ik hier een favoriet toilet want die heb ik naar een niet nader te noemen persoon genoemd die ik elke dag trouw eens flink in de bek schijt, maar daarover later eventueel meer.
Maar heden was genoemde schijtplaats bezet. Omdat ik dergelijke proctale ontrouw niet kan verwerken ben ik nog eens extra losgegaan op voornoemde geretardeerden. Dat zal ze leren.
Klacht: favoriete schijtbak bezet
Wil je meedoen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jij bent de enige dus?
Was ook eigenlijk een overbodige vraag.
Ik had het over uitdelen, pindarots.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:47 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Met klappen ontvangen? Nou nee, dank je.
Joh echt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over uitdelen, pindarots.
En daar hoor jij toch ook bij?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Joh echt?![]()
Maar da's niet logisch, want je hebt het over mentaal geretardeerden die de klappen ontvangen.
De Mossel was voor de zoveelste keer boos op haar vriendin en vond een manier uit om het te verwerken: wanneer ze moest draaien beeldde ze in dat alles in de bek van haar vriendin viel en haar zo 'te eten' gaf. Wanneer ze moest plassen dan beeldde zij zich in dat ze haar vriendin 'te drinken' gaf.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier op mijn werk (in elkaar trappen van mentaal geretardeerden) hebben we meerdere toiletten. Nu heb ik hier een favoriet toilet want die heb ik naar een niet nader te noemen persoon genoemd die ik elke dag trouw eens flink in de bek schijt, maar daarover later eventueel meer.
Maar heden was genoemde schijtplaats bezet. Omdat ik dergelijke proctale ontrouw niet kan verwerken ben ik nog eens extra losgegaan op voornoemde geretardeerden. Dat zal ze leren.
Klacht: favoriete schijtbak bezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |