SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Nee. Mijn advocaat is er nog mee bezig. Zij willen geen 100% vergoeden + ze vinden het bedrag te hoogquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende: [..] Oh nog steeds last er van
Heb je je smartengeld en schadevergoedingen al binnen?
Dan dook je de grabbelton in met alle medicijnen die al gestickerd waren en dan moesten ze nog worden nagekeken. Als ze nog niet gestickerd waren, hield het een beetje op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gewoon wegsturen toch? bedoel, 11 uur is 11 uur, niet eerder..
"medicijnen zijn nog niet geleverd"
Zou gewoon zomaar wat meegeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan dook je de grabbelton in met alle medicijnen die al gestickerd waren en dan moesten ze nog worden nagekeken. Als ze nog niet gestickerd waren, hield het een beetje op.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan dook je de grabbelton in met alle medicijnen die al gestickerd waren en dan moesten ze nog worden nagekeken. Als ze nog niet gestickerd waren, hield het een beetje op.
Als ze het nu al te hoog vinden dan moet je gewoon het dubbele vragen, kunnen ze ergens halverwege schikkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Mijn advocaat is er nog mee bezig. Zij willen geen 100% vergoeden + ze vinden het bedrag te hoog
Anders had je ze ook kunnen laten grabbelen in die bak met gedumpte restjes of er nog wat leuks voor ze tussen zatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de Telegraaf mag geloven krijgen we bar en boos winters weer. Zondag 10 graden, ik doe alvast thermokleding aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]gaat in de middag volgens mij weer weg, even van genieten
Hallo het is 3 januari.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:14 schreef Koen66 het volgende:
ik heb dit jaar de TTs gemist als "IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR' etc@:haags
kerstboom staat hier nog fier overeindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al m'n kerstspul weer opgeruimd.
Hier ook. Zeker tot volgend weekend. Daarna kan ik 'm voor het laatst aanbieden om opgehaald te worden met het vuilnis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kerstboom staat hier nog fier overeind
ik prop hem gewoon in de groene container, toch niks anders in in deze tijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook. Zeker tot volgend weekend. Daarna kan ik 'm voor het laatst aanbieden om opgehaald te worden met het vuilnis.
Mijn ouders lieten hem altijd staan tot driekoningen of zo iets? 6 januari dacht ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook. Zeker tot volgend weekend. Daarna kan ik 'm voor het laatst aanbieden om opgehaald te worden met het vuilnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |