SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, echt dankbaar voor het LAPO alarm.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar was je weer dichtbij @:4everblackeyed
Hoop dat eerste. Maar we gaan het wel zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg je de zak CE of is er gewoon een reorganisatie?
De zak met geld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat eerste. Maar we gaan het wel zien.
Wij weten de 23e meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat eerste. Maar we gaan het wel zien.
Oke Nostradamusquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen beweert nog dat we in een werknemers markt zitten maar dat tij gaat heel snel draaien nu.
*Schuift naar het puntje van de stoelquote:
Over 10 jaar krijg je eerst een spoedcursus Oekraïens en Somalisch voordat je auto kunt laten repareren of naar de huisarts kunt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen beweert nog dat we in een werknemers markt zitten maar dat tij gaat heel snel draaien nu.
Ja en als je dan de factuur bekijkt staan er 86 verschillende bedragen op, ¤1,29 voor de pen van de dokter ¤0,32 voor het toiletpapier van de buurman van de zuster, ¤44,93 voor de afschrijvingskosten van het espresso-apparaat dat altijd in error staat, ¤0,02 voor de daadwerkelijke behandeling, ¤3019,21 voor het lidmaatschap van de golfclub van de chirurg die even zijn vinkje ergens op heeft gezet, ¤5,20 voor het kopje thee dat je niet kreeg, ¤224,03 voor papieren vliegtuigjes in de pantry, ¤32,32 voor de lol, ¤12,92 voor opvulling omdat toch nooit iemand het allemaal leest, ¤42,65 voor de sier omdat je toch betalen moet en het niet kunt weigeren of aanvechten, ¤5,55 voor zogenaamde donaties aan goede doelen maar eigenlijk voor de middagsnack van de schoonmaakster, ¤7,21 voor de inspanning van het aanzetten van het lichtknopje omdat je de eerste van de dag was, ¤8,82 voor de onnodige hoeveelheid inkt omdat we dit ook nog uitprinten en er verder niks mee doen, ¤9,32 voor administratiekosten of hoe we het ook noemen, ¤83,42 omdat we de pagina nog even moeten opvullen, ¤910,35 zodat het heel belangrijk lijkt maar eigenlijk gewoon voor het twijfelachtige cadeautje voor de zuster die wordt lastiggevallen is om te voorkomen dat ze de chirurg aanklaagt, ¤65,38 voor de onnodige hoeveelheid tijd dat het heeft gekost om het document op te maken en tot slot nog ¤23,18 om een mailtje te versturen maar toch portokosten en het verkopen alsof het om onze carbon footprint gaat. ¤382,93 voor het verlengen van de post zodat er meer in een quote past, ¤21,87 voor het nog onnodig veel langen maken van de post, ¤427,43 omdat het gewoon kan want wat wil je er aan doen dan, ¤5,82 voor de energiekosten omdat er weer een nieuwe post moet worden aangemaakt, ¤6,28 voor de afschrijving van de laptop en het extra verbruik op de toetsen, ¤4,18 voor een glaasje water om de dorst ietwat te lessen, ¤48,21 voor een lekker hapje tussendoor, want op een lege maag kun je niet verdergaan, ¤83,91 om de factuur bijna volledig te maken maar over 3 maanden toch nog eentje met extra kosten te sturen en die stilletjes af te schrijven, ¤23,18 om weer een nieuwe mailtje te versturenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet nog meer tekst in je quote gooien?
Bedankt voor de service, broer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je dan de factuur bekijkt staan er 86 verschillende bedragen op, ¤1,29 voor de pen van de dokter ¤0,32 voor het toiletpapier van de buurman van de zuster, ¤44,93 voor de afschrijvingskosten van het espresso-apparaat dat altijd in error staat, ¤0,02 voor de daadwerkelijke behandeling, ¤3019,21 voor het lidmaatschap van de golfclub van de chirurg die even zijn vinkje ergens op heeft gezet, ¤5,20 voor het kopje thee dat je niet kreeg, ¤224,03 voor papieren vliegtuigjes in de pantry, ¤32,32 voor de lol, ¤12,92 voor opvulling omdat toch nooit iemand het allemaal leest, ¤42,65 voor de sier omdat je toch betalen moet en het niet kunt weigeren of aanvechten, ¤5,55 voor zogenaamde donaties aan goede doelen maar eigenlijk voor de middagsnack van de schoonmaakster, ¤7,21 voor de inspanning van het aanzetten van het lichtknopje omdat je de eerste van de dag was, ¤8,82 voor de onnodige hoeveelheid inkt omdat we dit ook nog uitprinten en er verder niks mee doen, ¤9,32 voor administratiekosten of hoe we het ook noemen, ¤83,42 omdat we de pagina nog even moeten opvullen, ¤910,35 zodat het heel belangrijk lijkt maar eigenlijk gewoon voor het twijfelachtige cadeautje voor de zuster die wordt lastiggevallen is om te voorkomen dat ze de chirurg aanklaagt, ¤65,38 voor de onnodige hoeveelheid tijd dat het heeft gekost om het document op te maken en tot slot nog ¤23,18 om een mailtje te versturen maar toch portokosten en het verkopen alsof het om onze carbon footprint gaat. ¤382,93 voor het verlengen van de post zodat er meer in een quote past, ¤21,87 voor het nog onnodig veel langen maken van de post, ¤427,43 omdat het gewoon kan want wat wil je er aan doen dan, ¤5,82 voor de energiekosten omdat er weer een nieuwe post moet worden aangemaakt, ¤6,28 voor de afschrijving van de laptop en het extra verbruik op de toetsen, ¤4,18 voor een glaasje water om de dorst ietwat te lessen, ¤48,21 voor een lekker hapje tussendoor, want op een lege maag kun je niet verdergaan, ¤83,91 om de factuur bijna volledig te maken maar over 3 maanden toch nog eentje met extra kosten te sturen en die stilletjes af te schrijven, ¤23,18 om weer een nieuwe mailtje te versturen
Het totale factuurbedrag zal ergens een keertje medio dit jaar worden afgeschreven, precies op het moment dat al je vaste lasten zijn voldaan en je rekening in het rood komt te staan en je een boeterente kunt gaan aftikken. Voor het betalen van deze rente brengen wij een extra toeslag van ¤53,29 in rekening die reeds van uw rekening is afgeschreven omdat we te weinig vertrouwen hebben.
Nou ja met die 1,35% rente ofzo tikt het ook niet heel hard aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan je PI te zien ben je heel erg opgevrolijkt door het bedrag?
Jezus is dit hoe ik klink als ik over mijn hobbies praat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je dan de factuur bekijkt staan er 86 verschillende bedragen op, ¤1,29 voor de pen van de dokter ¤0,32 voor het toiletpapier van de buurman van de zuster, ¤44,93 voor de afschrijvingskosten van het espresso-apparaat dat altijd in error staat, ¤0,02 voor de daadwerkelijke behandeling, ¤3019,21 voor het lidmaatschap van de golfclub van de chirurg die even zijn vinkje ergens op heeft gezet, ¤5,20 voor het kopje thee dat je niet kreeg, ¤224,03 voor papieren vliegtuigjes in de pantry, ¤32,32 voor de lol, ¤12,92 voor opvulling omdat toch nooit iemand het allemaal leest, ¤42,65 voor de sier omdat je toch betalen moet en het niet kunt weigeren of aanvechten, ¤5,55 voor zogenaamde donaties aan goede doelen maar eigenlijk voor de middagsnack van de schoonmaakster, ¤7,21 voor de inspanning van het aanzetten van het lichtknopje omdat je de eerste van de dag was, ¤8,82 voor de onnodige hoeveelheid inkt omdat we dit ook nog uitprinten en er verder niks mee doen, ¤9,32 voor administratiekosten of hoe we het ook noemen, ¤83,42 omdat we de pagina nog even moeten opvullen, ¤910,35 zodat het heel belangrijk lijkt maar eigenlijk gewoon voor het twijfelachtige cadeautje voor de zuster die wordt lastiggevallen is om te voorkomen dat ze de chirurg aanklaagt, ¤65,38 voor de onnodige hoeveelheid tijd dat het heeft gekost om het document op te maken en tot slot nog ¤23,18 om een mailtje te versturen maar toch portokosten en het verkopen alsof het om onze carbon footprint gaat. ¤382,93 voor het verlengen van de post zodat er meer in een quote past, ¤21,87 voor het nog onnodig veel langen maken van de post, ¤427,43 omdat het gewoon kan want wat wil je er aan doen dan, ¤5,82 voor de energiekosten omdat er weer een nieuwe post moet worden aangemaakt, ¤6,28 voor de afschrijving van de laptop en het extra verbruik op de toetsen, ¤4,18 voor een glaasje water om de dorst ietwat te lessen, ¤48,21 voor een lekker hapje tussendoor, want op een lege maag kun je niet verdergaan, ¤83,91 om de factuur bijna volledig te maken maar over 3 maanden toch nog eentje met extra kosten te sturen en die stilletjes af te schrijven, ¤23,18 om weer een nieuwe mailtje te versturen
Het totale factuurbedrag zal ergens een keertje medio dit jaar worden afgeschreven, precies op het moment dat al je vaste lasten zijn voldaan en je rekening in het rood komt te staan en je een boeterente kunt gaan aftikken. Voor het betalen van deze rente brengen wij een extra toeslag van ¤53,29 in rekening die reeds van uw rekening is afgeschreven omdat we te weinig vertrouwen hebben.
Mag wel weer omhoog ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja met die 1,35% rente ofzo tikt het ook niet heel hard aan
Teveel tekstquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel beter dan wat het was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja met die 1,35% rente ofzo tikt het ook niet heel hard aan
Ik moest betalenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan wat het was.
Eerder kreeg je 0
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezus is dit hoe ik klink als ik over mijn hobbies praat?
Mijn hobby is niet facturen van zorgverzekeraars opmaken hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezus is dit hoe ik klink als ik over mijn hobbies praat?
Ja, daar vroeg ik om en toen kreeg ik het.quote:
Oh zie dat je tot 10k 1,5% krijgt, daarna wordt het 1,25 en dan pakken ze het gemiddeldequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan wat het was.
Eerder kreeg je 0
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest betalenen ook belasting betalen over rente die ik niet kreeg.
U vraagt wij draaien tikkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg ik om en toen kreeg ik het.
#blessed
Je bent zelf het gemiddelde.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zie dat je tot 10k 1,5% krijgt, daarna wordt het 1,25 en dan pakken ze het gemiddelde
Ok.quote:De bank waar je in Nederland de hoogste spaarrente kunt ontvangen is het Duitse Trade Republic. Hier ontvang je maandelijks een rente van 4,00 procent. Deze rente is dus gelijk aan die van de ECB. Hier geldt volledige flexibiliteit om op elk moment geld te storten en op te nemen.
Een steak is medium wel het lekkerstquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf het gemiddelde.
Oke Mediaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een steak is medium wel het lekkerst
Als ik op de site daarvan kijk zie ik dit?quote:
quote:Als klant van Trade Republic kun je 3 % rente ontvangen over je saldo tot ¤ 50.000. De rente wordt dagelijks opgebouwd en maandelijks uitbetaald. Je kunt je geld op elk moment opnemen.
Zal wel een shitshow worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]en
![]()
![]()
![]()
Ja, maar daarom hebben we toch ook dat we nu die fictieve rente terug kunnen vorderen van de Belastingdienst?
Zal nog 15 jaar gaan duren, maar de eerste brief is verzonden
Nee dan zijn ze vaak nog te koudquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Mediaan.
Medium- rare is nog veel lekkerderderderder
Dat heb je snel gevondenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik op de site daarvan kijk zie ik dit?
[..]
Weet je wat ook een shitshow wordt?quote:
quote:
Ik heb toch geen pensioen. Scheelt weer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook een shitshow wordt?
Dat nieuwe pensioenstelsel
Nou ja.. ik ben benieuwd of ik het ook krijg, of dat het ergens verdampt isquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen pensioen. Scheelt weer.
Niet je pensioen opbouwen met DogeCoin.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook een shitshow wordt?
Dat nieuwe pensioenstelsel
Over 27 minuten begint dag driequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag een beetje beter worden![]()
Hoe gaat het met je dry january?
Zullen we een broodfonds oprichten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch geen pensioen. Scheelt weer.
Die heb ik een paar jaar geleden onbewust gekocht toen ik even voor een paar euro de goedkooste etf's wilde kopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet je pensioen opbouwen met DogeCoin.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Zelfs de mensen die mijn interesses delen haken snel af.
Gewoon doen wat Nanci Pelosi doetquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak me wel ietwat zorgen over de markt van dit jaar. Wat gaat het worden? Of komt de dip pas in 2026?
I.i.g. als ze die domme vergroeningen gewoon niet kunnen betalen en uitvoeren kost me dat handel.
drymmyquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over 27 minuten begint dag drie
Laat ik liever aan een ander over.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we een broodfonds oprichten?
Wat laat je liever aan een ander over?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat ik liever aan een ander over.
Als ik iemand leer kennen die geinteresseerd is in analoge fotografie, maar afhaakt als ik enthousiast ben over een rare ontwikkeltechniek die ik wil proberen of zo.quote:
Doodgaan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon doen wat Nanci Pelosi doet
Het oprichten van een broodfonds.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat laat je liever aan een ander over?
Is ze dan negatief of juist niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik iemand leer kennen die geinteresseerd is in analoge fotografie, maar afhaakt als ik enthousiast ben over een rare ontwikkeltechniek die ik wil proberen of zo.
Goed gesprek, verder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het oprichten van een broodfonds.
Voor een positief moet je twee keer belichten en zover kom ik nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ze dan negatief of juist niet?
Ik las serieus anale fotografie en toen dacht ik ja logisch dan ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik iemand leer kennen die geinteresseerd is in analoge fotografie, maar afhaakt als ik enthousiast ben over een rare ontwikkeltechniek die ik wil proberen of zo.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las serieus anale fotografie en toen dacht ik ja logisch dan ook
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las serieus anale fotografie en toen dacht ik ja logisch dan ook
Ga bij een fotoclubjequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een probe lens.quote:
Denk dat we beter vriendjes met Musk kunnen worden. Gewoon wat gekke crypto backen en dan flink cashen.quote:
Wel effectief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we beter vriendjes met Musk kunnen worden. Gewoon wat gekke crypto backen en dan flink cashen.
Ik ben me nu in aan het lezen in de synergie tussen Roy Cohn, Donald Trump, Anthony Salerno, Carmine Galante en John Gotti.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we beter vriendjes met Musk kunnen worden. Gewoon wat gekke crypto backen en dan flink cashen.
Worden wel enerverende tijden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben me nu in aan het lezen in de synergie tussen Roy Cohn, Donald Trump, Anthony Salerno, Carmine Galante en John Gotti.
De homo sapiens is reddeloos verloren.
Ik denk niet dat dat de oplossing is. Los van dat dat soort clubjes vaak vermomde seniorensozen zijn.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:18 schreef sacha het volgende:
Online Forum Discussie: Een mengelmoes van onderwerpen
• Een online forumdiscussie op 2 januari 2025 bevatte een verscheidenheid aan onderwerpen, variërend van werkgerelateerde gesprekken tot persoonlijke anekdotes en culinaire voorkeuren.
• Gebruikers deelden ervaringen over hun werk bij het bedrijf Zeppelin, waarbij de beheersing van de Duitse taal ter sprake kwam.
• Er werd gediscussieerd over het aantal stappen dat men in een jaar zet, met aantallen variërend van 5,3 miljoen tot bijna 7 miljoen.
• Het gesprek ging ook over de voorkeuren voor verschillende soorten restaurants, met name de voorkeur voor huiskamerrestaurants en de bijbehorende menukeuzes, zoals andijviestamppot of runderstoof.
• Een deel van de conversatie richtte zich op de betekenis van het woord "kiep" in het Bossche dialect, in relatie tot een lokaal bekend persoon genaamd Janus "Kiepoog".
• De discussie bevatte ook een anekdote over Janus "Kiepoog", een persoon met een lichamelijke afwijking, en zijn opvallende gedrag tijdens lokale evenementen.
• Tot slot werden er verschillende informele uitdrukkingen en dialectwoorden gebruikt, zoals "joekel" en "vetpoemel", wat bijdraagt aan de informele en luchtige toon van de conversatie.
Er zijn vast ook jongerenclubjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oplossing is. Los van dat dat soort clubjes vaak vermomde seniorensozen zijn.
Mijn collega had laatst met iemand gesproken die met iets bezig was wat flinke overlap had met wat ik aan het doen was. Toen we diegene later tegenkwamen in de gang zei hij dat wij twee in de pauze eens met elkaar moesten praten want blabla.
Ik heb het idee dat die mij vervolgens compleet heeft ontweken want ik heb d'r niet meer gezien. En ik had niet eens wat gezegd behalve "Oh? Oke! Ik geef gewoon een vibe af of zo.
Nou ja, oh? Oke! geeft haar misschien ook niet het gevoel alsof je er heel veel zin in hebt? Hoe reageerde zij op het voorstel van je collega en belangrijker wie van jullie 2 reageerde eerst?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de oplossing is. Los van dat dat soort clubjes vaak vermomde seniorensozen zijn.
Mijn collega had laatst met iemand gesproken die met iets bezig was wat flinke overlap had met wat ik aan het doen was. Toen we diegene later tegenkwamen in de gang zei hij dat wij twee in de pauze eens met elkaar moesten praten want blabla.
Ik heb het idee dat die mij vervolgens compleet heeft ontweken want ik heb d'r niet meer gezien. En ik had niet eens wat gezegd behalve "Oh? Oke! Ik geef gewoon een vibe af of zo.
Ik wil met jou best over negatievenzaken praten, Zwab.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dat kunnen zijn omdat je weinig interesse toont in de andere persoon? Laatst zei je dat je het niet leuk vindt dat mensen vaak geen inhoudelijke vragen over je hobby's stellen. Maar ondertussen zie ik jou hier eigenlijk ook weinig tot geen interesse tonen in anderen, tenzij het toevallig over één van je eigen hobby's of interessegebieden gaat. Reageren met grappen is niet hetzelfde als interesse tonenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Zelfs de mensen die mijn interesses delen haken snel af.
Van niet slapen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zo eerst naar de HA, ik word helemaal gek![]()
Eczeem en jeuk. Heb de halve nacht liggen krabben en draaien. Mijn armen lijken wel alsof ik aan zelfbeschadiging doequote:
Oh dat is echt super kutquote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eczeem en jeuk. Heb de halve nacht liggen krabben en draaien. Mijn armen lijken wel alsof ik aan zelfbeschadiging doe
Zie nu een huisarts voor me die Dimmy gaat krabbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt super kutHeb dat een jaar of 15 ook heel erg gehad op m'n armen en handen, en opeens uit het niks was het weg
Nooit geweten waar het door kwam. Het hielp wel om er talk poeder op te doen 's avonds en dan in een heel strak shirt met lange mouwen te slapen. Dan krabte ik in ieder geval niet alles tot bloedens toe open. Hoop dat de huisarts iets kan doen
En ook over koetjes en kalfjes praten natuurlijk. Tijdens een lunchpauze bij iemand een hele bak inhoudelijke informatie dumpen bijv werkt ook afschikkendquote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat kunnen zijn omdat je weinig interesse toont in de andere persoon? Laatst zei je dat je het niet leuk vindt dat mensen vaak geen inhoudelijke vragen over je hobby's stellen. Maar ondertussen zie ik jou hier eigenlijk ook weinig tot geen interesse tonen in anderen, tenzij het toevallig over één van je eigen hobby's of interessegebieden gaat. Reageren met grappen is niet hetzelfde als interesse tonenHier wordt er zoveel gepraat dat het niet uitmaakt, maar irl is het ontzettend vermoeiend om 1 op 1 gesprekken te voeren met iemand als de interesse maar van één kant komt.
Misschien ben je irl anders, dat weet ik natuurlijk niet. Maar zo kom je hier in ieder geval op mij over. Wellicht geef je inderdaad een vibe van desinteresse af bij mensen. Zou dat kunnen?
Ik had het al kind heel erg, op een gegeven moment werd het ook minder maar nooit helemaal weg van mijn knokkels.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt super kutHeb dat een jaar of 15 ook heel erg gehad op m'n armen en handen, en opeens uit het niks was het weg
Nooit geweten waar het door kwam. Het hielp wel om er talk poeder op te doen 's avonds en dan in een heel strak shirt met lange mouwen te slapen. Dan krabte ik in ieder geval niet alles tot bloedens toe open. Hoop dat de huisarts iets kan doen
Eensquote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ook over koetjes en kalfjes praten natuurlijk. Tijdens een lunchpauze bij iemand een hele bak inhoudelijke informatie dumpen bijv werkt ook afschikkend
ah, bal wordt een kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
ter adoptie aangeboden![]()
[ afbeelding ]
zoooooooo cute
vast niet, genoeg mensen die in een postzegelappartement meerdere katten hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dt mijn huisje hier te klein is voor een kat
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:08 schreef Ama het volgende:
O bah volgens mij is het behoorlijk koud buiten.
mja weet niet of je ze daar een plezier mee doet. Hier gaan ook veel katten buiten trouwens. zou hier met die honden denk ook niet gaan. Plus zo'n kat neemt vast beestjes mee naar huisquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vast niet, genoeg mensen die in een postzegelappartement meerdere katten hebben
Had jij inmiddels al je LEGO steentjes binnen voor je project?quote:
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Had jij inmiddels al je LEGO steentjes binnen voor je project?
Ja ben er al ff achteraan geweest. Het is als "Letter" verstuurd (brievenbuspakje denk ik) en dat zou langer duren. Plus natuurlijk kerstdagen bla blaquote:
Ja maar ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben er al ff achteraan geweest. Het is als "Letter" verstuurd (brievenbuspakje denk ik) en dat zou langer duren. Plus natuurlijk kerstdagen bla bla
centimetertje of zo. Ik verwacht dat het met een uurtje wel weer weg isquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoooooooo cute
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoooooooo cute
zo cutequote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijt die meteen in je klauw.
Heb je gelijk je ochtendgymnastiekquote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De voorruit van de schoen was diepbevroren, evenals de motorkap
Gelukkig hoefde ik niet weg, maar heb wel de kliko aan de kant van de weg gezetquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde ik niet weg, maar heb wel de kliko aan de kant van de weg gezet
Dus semi ochtendgymnastiek?
1000 stappen op de teller en ik ben echt net wakker.quote:
Wat fijn.quote:
Ik zit op 70 ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1000 stappen op de teller en ik ben echt net wakker.
vrijdag maakt dat nooit zo uit want thuiswerk. En ik sliep heerlijkquote:
Ben je gelijk vanuit je bed naar de bank gerold?quote:
Oh, dat scheeltquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag maakt dat nooi zo uit want thuuiswerk. En ik sliep heerlijk
Dat is altijd beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag maakt dat nooit zo uit want thuiswerk. En ik sliep heerlijk
Ja hallo, ik heb nog vakantie, stapjes komen straksquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je gelijk vanuit je bed naar de bank gerold?
Ja het waren 2 weken, maar voelt alsof het net een weekje was ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie ook alweer bijna voorbij.
Is goed, sierpaardquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb nog vakantie, stapjes komen straks
Nee joh.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dt mijn huisje hier te klein is voor een kat
Komt misschien door die rare feestdagen er tussenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het waren 2 weken, maar voelt alsof het net een weekje was ofzo
ik was vorig jaar in Westerbork, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks bij Zeppelin kun je dan linea recta door naar Bergen-Belsen.
Geeft knulletje een aai over zijn bolletje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook maar vrij genomen, is toch niet zoveel te doen op werk, en dan hoefde ik niet te gaan nadenken of het nou een vrij dag was of nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt misschien door die rare feestdagen er tussen
Ik vond het hele vreemde dagen met vrij en werken.
ja wel zielig zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heeft die arme boom je misdaan
Gewoon betaluh!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh de NS mailt dat er een factuur van 5, 95 klaar staat.
Oke NS.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heeft die arme boom je misdaan
Ik 'mocht' geen vrij meer van collega's, teveel vakantie gehad in 2024quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook maar vrij genomen, is toch niet zoveel te doen op werk, en dan hoefde ik niet te gaan nadenken of het nou een vrij dag was of niet
Oke, is goed NSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon betaluh!
Schuive me da geld!
Dat lijkt me nou zo leuk om eens te doen. Niet op een persoon maar gewoon die boom met lampjes en alle teringzooi erin even weg tyfenquote:
Ik zou dat gewoon wel op een persoon kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo leuk om eens te doen. Niet op een persoon maar gewoon die boom met lampjes en alle teringzooi erin even weg tyfen
Zou wel leuk zijn als alles dan in die persoon hangt dat je dan kan zeggen; zo ik heb jou versierdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon wel op een persoon kunnen doen hoor![]()
![]()
Ben je nu stiekem trots op jezelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb die hele geweldsspiraal jegens kerstbomen gestart
Laffe semi boompjes zijn dat ook, vergelijk het eens met een trotse eik of zo'n machtige sequoia, dat zijn tenminste normale blanke bomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:18 schreef Koen66 het volgende:
Ja, denk dat die persoon het kan waarderenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als alles dan in die persoon hangt dat je dan kan zeggen; zo ik heb jou versierd
US heeft minimaal 4 Sequoia's als kerstboom in z'n huisquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laffe semi boompjes zijn dat ook, vergelijk het eens met een trotse eik of zo'n machtige sequoia, dat zijn tenminste normale blanke bomen.
Als ie een beetje ballen heeft (hihaho) neemt ie je mee uitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk dat die persoon het kan waarderen
Hier is het de weken voor kerst topdrukte op de afdeling, maar tijdens de kerstvakantie hebben de afdelingen die ons normaal lastig vallen het zelf te drukquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 'mocht' geen vrij meer van collega's, teveel vakantie gehad in 2024
En ik kon nog 36 uur meenemen naar volgend jaar, dus ik had ook niet al te veel vrije dagen meer.
Juist dat het niet zo druk is, zorgt ervoor dat ik wat kan bijwerken
Wa bende gij nou weer met die gekke lampkes en ballen in oe haren?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US heeft minimaal 4 Sequoia's als kerstboom in z'n huis
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ie een beetje ballen heeft (hihaho) neemt ie je mee uit
Niemand die zelf op vakantie gaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het de weken voor kerst topdrukte op de afdeling, maar tijdens de kerstvakantie hebben de afdelingen die ons normaal lastig vallen het zelf te druk
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa bende gij nou weer met die gekke lampkes en ballen in oe haren?
Een kerstboom mijnheer.
Hele bos ligt dubbel
Nou kerstboom, jij hebt echt wel een probleemje zo te zien.
Superlachen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zo'n heel bos wat dubbel ligt
Ja de helft van de afdeling os vrij ofzo. Vorig jaar was ik nog wel gaan werken maar heb ik halverwege de week maar vrij genomen omdat ik me kapot zat te vervelen op kantoor, dan duren de dagen echt langquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand die zelf op vakantie gaat?
Hier waren er ook veel vrij, was heerlijk rustig op kantoor
quote:
Ik zou wel sequoia's in de tuin willenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US heeft minimaal 4 Sequoia's als kerstboom in z'n huis
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de helft van de afdeling os vrij ofzo. Vorig jaar was ik nog wel gaan werken maar heb ik halverwege de week maar vrij genomen omdat ik me kapot zat te vervelen op kantoor, dan duren de dagen echt lang
Hoeveel?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel sequoia's in de tuin willen
Ondanks alle dagen die ik heb opgenomen zijn er afgelopen maand alsnog overuren bijgekomen waardoor ik nu alsnog ruim 3 weken aan tvt heb staanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.![]()
Zou ik alleen maar doen als ik voldoende dagen heb.
En ik mag 40 uur meenemen naar volgend jaar, dus dan maar doorwerken
Alles wat baby is, is schattig, behalve als het mens is.quote:
Krijg net mail van de apotheek dat mijn medicatie klaar ligt in de automaat. Denk die maagzuurremmers maar dat herhaal recept heb ik opgezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh de NS mailt dat er een factuur van 5, 95 klaar staat.
Oke NS.
Zonde van de verlofdagen toch, uit verveling op het werk maar vrij nemen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de helft van de afdeling os vrij ofzo. Vorig jaar was ik nog wel gaan werken maar heb ik halverwege de week maar vrij genomen omdat ik me kapot zat te vervelen op kantoor, dan duren de dagen echt lang
Veel, maar ik heb geen landgoedquote:
Flex flex flexquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondanks alle dagen die ik heb opgenomen zijn er afgelopen maand alsnog overuren bijgekomen waardoor ik nu alsnog ruim 3 weken aan tvt heb staan
Baby's blijven niet eeuwig baby's. Is straks z'n hele tuin één boomquote:
dure maagzuurremmersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg net mail van de apotheek dat mijn medicatie klaar ligt in de automaat. Denk die maagzuurremmers maar dat herhaal recept heb ik opgezegd
Teleurstellend.quote:
Ja als je teveel uren maakt dan stapelen die uren zich op, je moet ze toch een keertje opnemenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de verlofdagen toch, uit verveling op het werk maar vrij nemen?
Sommige mensen blijven mentaal wel baby'squote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baby's blijven niet eeuwig baby's.
en z'n huis ingestort door die wortelsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baby's blijven niet eeuwig baby's. Is straks z'n hele tuin één boom
Ja tvt's zijn langer houdbaar dan vakantie-uren, al zijn ze tegenwoordig volgens mij niet meer onbeperkt houdbaar maar iets van 2 jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
Die mag je gewoon meenemen naar dit jaar?
https://www.etsy.com/nl/l(...)quoia-bonsai-starterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel sequoia's in de tuin willen
ze zouden niet moeten janken dat scheelt al een hoopquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wat baby is, is schattig, behalve als het mens is.
Inb4 plaatjes van babyspinnen, babynaaktslakken en baby-amoebes
Nou, wel een fijn idee dat je veel vakantieuren nog hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tvt's zijn langer houdbaar dan vakantie-uren, al zijn ze tegenwoordig volgens mij niet meer onbeperkt houdbaar maar iets van 2 jaar
Wie?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven mentaal wel baby's
Ze hebben hier wel een 'bos' met hoge bomen als bufferzone, maar daar staan geen sequoia's tussenquote:
Jij?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven mentaal wel baby's
Boze buren omdat ze geen zonlicht meer krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en z'n huis ingestort door die wortels
Is nog voor tienen, dus klikken op eigen risicoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden niet moeten janken dat scheelt al een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee ik wel op echt formaat, niet zo'n minidingquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/l(...)quoia-bonsai-starter
Ja doei USquote:
Ja is goed, Nattekat.quote:
Is er ook schoonkoud?quote:
*quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is nog voor tienen, dus klikken op eigen risicoEn daarmee gaan ze spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dat maar snel gaan doen danquote:
Zieke burn hoorquote:
Ik wil alles weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb als hobby zeldzame aardappels telen, wie wil hier meer over weten?
[..]
En daarmee gaan ze spelen.
#prayforlimburgquote:In het zuiden van Limburg heeft vrijdagochtend een aardbeving plaatsgevonden. Het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) meldt dat de beving een kracht had van 2.4. Het epicentrum lag bij Kerkrade.
Ik las dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je kots geen stoelverwarming?
Of mailen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou eens met je apotheek gaan bellen
God is Limburg aan het straffen voor iets.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik God (scheelt niet heel veel) dan zou ik Limburg iedere dag een beetje plagen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
God is Limburg aan het straffen voor iets.
Weet nog niet wat.
Denk de uitspraak.
Nee wel creme meegekregenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft de HA je nog even gekrabt?
Zelfs de aardkorst wil Limburg scheiden van de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet nog niet wat.
Denk de uitspraak.
"Kappen met dat vraagteken stelletje lijzige hyena's"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet nog niet wat.
Denk de uitspraak.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs de aardkorst wil Limburg scheiden van de rest van Nederland.
Hier heb je een hongersnood... (*God die Limburg plaagt)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kappen met dat vraagteken stelletje lijzige hyena's"
Meer gaan oefenen danquote:
Hier pak aan, een natte rijstevlaai met luierinhoud.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk
[..]
Hier heb je een hongersnood... (*God die Limburg plaagt)
US kan ook weer veilig naar Rotterdam, de ouwe mannetjes schieter is opgepaktquote:De Rotterdamse driehoek (burgemeester, politie en Openbaar Ministerie) houdt om 11.00 uur een persconferentie over de arrestatie van de man die wordt verdachte van de schietpartijen in het stadsdeel IJsselmonde. De 24-jarige man zonder vaste woon- en verblijfplaats werd gisteravond laat opgepakt in een woning aan de Emelissedijk.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier pak aan, een natte rijstevlaai met luierinhoud.
09:42:36quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier pak aan, een natte rijstevlaai met luierinhoud.
Die ene boom was zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US kan ook weer veilig naar Rotterdam, de ouwe mannetjes schieter is opgepakt
Oke, thuisloos, maar wel in bezit van een pistool. Prioriteiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, niets nieuws onder de zon toch?quote:
Nou ja, er is een beetje een prijsverschil.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, thuisloos, maar wel in bezit van een pistool. Prioriteiten.
Joejoe
Signalement, lichtgetint.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe
Met een pistool kom je ook sneller aan geld. Je moet wat want de bank zal wel geen hypotheek willen verstrkkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er is een beetje een prijsverschil.
Gothamquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ach hij zal wel gedacht hebben Femke Halsema een pistool, ik een pistoolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joejoe
Vreemd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een pistool kom je ook sneller aan geld. Je moet wat want de bank zal wel geen hypotheek willen verstrkken
Hoezo krijg ik ook gelijk zo'n mailquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg net mail van de apotheek dat mijn medicatie klaar ligt in de automaat. Denk die maagzuurremmers maar dat herhaal recept heb ik opgezegd
quote:Uw bestelling ligt voor u klaar in de afhaalautomaat. Deze kunt u vinden aan de linkerzijde van de apotheek. Het is het witte apparaat voorbij de airco. Niet de grijze onder de trap!
'Getinte man.'quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is zo correct geworden dat de kleurenwaaier niet meer klopt en we geen kont meer hebben aan signalementen als de dader geen blanke is, gelukkig komt dit maar zelden voor natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik ook gelijk zo'n mail
[..]
Hoe vaak zou dat fout zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik ook gelijk zo'n mail
[..]
Nee dat heeft de GlaKo niet hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je koets geen stoelverwarming?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is zo correct geworden dat de kleurenwaaier niet meer klopt en we geen kont meer hebben aan signalementen als de dader geen blanke is, gelukkig komt dit maar zelden voor natuurlijk.
Vaak genoeg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak zou dat fout zijn gegaan.
als er weer eens iets gebeurd dan hoopt heel politiek correct Nederland dat het eens een keer een blanke isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig worden we nog niet gecanceld omdat we blank zeggen ipv wit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er weer eens iets gebeurd dan hoopt heel politiek correct Nederland dat het eens een keer een blanke is
dat staat dit jaar op de agenda, wie ''Blank'' zegt wordt gecancelt ala Zwarte Pietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig worden we nog niet gecanceld omdat we blank zeggen ipv wit.
3e graads brandwondenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde de douche uitzetten, maar draaide aan de verkeerd knop, toen werkt het heel erg heet.![]()
En vervolgens wil die knop natuurlijk niet meer terug.
Heet douchenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde de douche uitzetten, maar draaide aan de verkeerd knop, toen werkt het heel erg heet.![]()
En vervolgens wil die knop natuurlijk niet meer terug.
Lichte huidkleur toch. Dat stond althans in de krant vanmorgen, dus gewoon een blanke was het.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Signalement, lichtgetint.
Iedereen wegduiken bij de verkeerde de hele tijd.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even wat ossenwit opsmeren; niet dat spul van BigPharma.
Hoiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
'Uw medicatie ligt vanaf 11 uur voor u klaar bij uw apotheek.'
*mensen om tien uur aan de balie*
Ik ben niet wit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat staat dit jaar op de agenda, wie ''Blank'' zegt wordt gecancelt ala Zwarte Piet
Oh nog steeds last er vanquote:
dan gewoon wegsturen toch? bedoel, 11 uur is 11 uur, niet eerder..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
'Uw medicatie ligt vanaf 11 uur voor u klaar bij uw apotheek.'
*mensen om tien uur aan de balie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |