Litler lijkt op Hitler.. zomaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo eens zien of de Britten op de hand van de sympathieke Bunting of SENSATIE Littler zijn.
Ik een hoop. Schrik ervan. Ik ben nu aan het bevestigen of het echte echte bloedverwanten zijn.quote:
Mijn dorp van herkomst lag zo op de grens met Duitsland dat ik had verwacht dat het halve dorp er wel in zou staan. Het valt meequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik een hoop. Schrik ervan. Ik ben nu aan het bevestigen of het echte echte bloedverwanten zijn.
Prima selfiequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Voor z'n workwifequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg zei na het uitgooien voor jou.
Was dat voor vinsaint?
Vrij weinig lijkt me, plak er een snorretje op en tis z'n achterkleinzoon.quote:
Billenmaat genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Was dat voor vinsaint?
Brothers in darts!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Was dat voor vinsaint?
Alleen wanneer hij z'n Family Guy opkomst weer doetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Stephen Bunting het WK wint.
Let’s go Bunting mental!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Stephen Bunting het WK wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |