SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Gekocht toen het uit kwam en in de winkel was ie 30 euro goedkoper. 30 euro meer betalen omdat downloaden net iets relaxter is vind ik dan niet iets teveel want dat extra geld komt niet terecht bij de makers van het spel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha is goed
Wat is de reden dat jij die op disc hebt? Of maakt een download of disc iets uitDownload klinkt chiller
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongevalquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is nog niet afgehandeld, maar nu omdat de laatste operatie voor onbepaalde tijd is uitgesteld toch maar besloten dat we gaan afronden. De verzekeraar heeft zelf aangedrongen om er een belangenbehartiger bij de te betrekken zodat alle kosten die mogelijk nog niet zijn opgenomen ook erbij komen. En ook om mij te helpen er maximaal smartengeld uit te kunnen halen (dit zei de verzekeraar zelf nota bene).
die boom is ineens de weg op gelopen..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongeval
Was het een geldboom?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
die boom is ineens de weg op gelopen..
Ik wil dit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stray is echt genieten, lekker heel de tijd mauwen en je als kat gedragen
Sneeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
https://nos.nl/artikel/25(...)ndag-mogelijk-sneeuw
Ongelukken en OV vertraging incoming..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
maandagochtend file uit de helquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ongelukken en OV vertraging incoming..
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
welke?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ben benieuwd wat je ervan vindt. Mijn meest gespeelde spel op de ps4 denk ik.
Oh nee, niet OV vertraging. Dat ben ik niet gewend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*doet een gebedjequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Eens even kijken of het lukt om m'n scansoftware op m'n huidige laptop te zetten zonder dat ik licentiegezeik krijg. Wish me luck.
Hele land plat vanwege een paar sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
luckquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Eens even kijken of het lukt om m'n scansoftware op m'n huidige laptop te zetten zonder dat ik licentiegezeik krijg. Wish me luck.
EEN DUN LAAGJE??!!quote:Een stevige bui kan een dun laagje sneeuw van enkele centimeters opleveren.
Inzittendenverzekeringquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongeval
quote:
quote:Stray is een third-person kattenavontuur dat zich afspeelt in de gedetailleerde, neonverlichte steegjes en groezelige onderwereld van een cyberstad op z'n retour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |