Uitzending van de bezichtiging (door twee uitgekozen influencers) van het nieuw ingerichte BB huis was op Twitchquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:22 schreef woxxel2 het volgende:
Via Twitch uitgezonden?
Videoland toch?
Ik snap dit nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:22 schreef woxxel2 het volgende:
Via Twitch uitgezonden?
Videoland toch?
Waren twee streamers die een kijkje mochten nemen in het bbhuis. En zij lieten dat via twitch zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dit niet![]()
BB is toch altijd op videoland?
Ik heb geen twitch ,raar gedoe.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren twee streamers die een kijkje mochten nemen in het bbhuis. En zij lieten dat via twitch zien.
Vind dat ook geen fijn iets hoor. Ze lieten de binnenkant van het huis zien. Staan wel fotos van her en der hierquote:
Wat ik zo zag in dat filmpje zijn er best veel kleuren. Alleen moeten ze het zelf verdienen.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:42 schreef kater1 het volgende:
Ik zag vandaag een leader voorbijkomen. Het leek binnen wel een strafkamp. Waar zijn al die mooie kleuren gebleven. En dat moet me uit m'n winterdip halen. Pffff
Maar moet men ook kunnen reageren op de aankondiging?quote:Op zondag 5 januari 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gedeelte is om bij aankondigingen [ afbeelding ] boven in het forum mensen te laten weten dat je op Fok! mee kan praten over BB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |