Nou ja, het is natuurlijk een ongekend arrogante zak. Maar goed ik haat hem niet. Maar fan ben ik ook niet per sé.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.
Prijs is een lul ja, de anderen zijn lieve jongens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?
38cm ipv 38 pijlen in je moederquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zal eens in je moeder finishen.
Maar Barney is ook een ongekend arrogante zak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een ongekend arrogante zak. Maar goed ik haat hem niet. Maar fan ben ik ook niet per sé.
BarneyGod
Als je Vlaams bent heeft heel Wallonië een hekel aan je en andersom. Onzin dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.
Op het podium wel ja, maar er buiten ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Prijs is een lul ja, de anderen zijn lieve jongens.
Phil Taylor was een nog grotere kwal en ook daar zijn fans van in dit topic.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?
Why not bothquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
38cm ipv 38 pijlen in je moeder
Daarom is België ook een veredeld derde wereld land en Nederland niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.
Oh dat vind ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Barney is ook een ongekend arrogante zak.
TaylorGODquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Phil Taylor was een nog grotere kwal en ook daar zijn fans van in dit topic.
Piet Hein?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Doevelaer het volgende:
Het is Döner geworden, Littler zal trots op me zijn
Komt dit omdat er een NEDERLANDER speelt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is plots wel erg heel dagjesvolk.
Smakelijk, ouwe dibbesquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Doevelaer het volgende:
Het is Döner geworden, Littler zal trots op me zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |