Alleen was Roger niet, die zat bij de Taylorquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
John Deacon er gelukkig ook wat van.
I Want It All.quote:
Magic Mushroom heeft gelijk!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
Wow dit is toch wel een van m'n favoriete Queen nummers hoor......![]()
![]()
![]()
Absoluut. Die staat echt veel te hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:25 schreef Fred_B het volgende:
Deze wisselen met Love Of My Life, daar zou de top van de lijst van opfleuren
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft Rutte dit ook weer onder zich?
Care.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Magic Mushroom heeft gelijk!
You are the dancing queen?quote:
Smaken verschillen hequote:Op dinsdag 31 december 2024 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh verrassend, daar heb ik helemaal niets mee
Die kan best maar dan de live versie. De studio versie is een beetje mweeh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Die staat echt veel te hoog.
quote:
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
Lieve mensen, het was weer gezellig !
Iedereen een fijne jaarwisseling![]()
De laatste keer weer dit jaarquote:
Ik ben nu nog exact 2 x 17quote:
dat was Ernstquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Only seventeen, Henny Vrienten vindt dit leuk.
Die hebben onderhand net zo'n baard als de bandleden van ZZ Top (niet de drummert)quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan geen woordgrappen over Queenleden meer aan
De live versie is nog wel acceptabel, maar die studio versie is al helemaal niet boeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kan best maar dan de live versie. De studio versie is een beetje mweeh.
Fijne jaarwisseling Puzziequote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
Lieve mensen, het was weer gezellig !
Iedereen een fijne jaarwisseling![]()
Voor mij duurt dat nog ruim 11 maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Sam Fender gaat daar nog onder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Only seventeen, Henny Vrienten vindt dit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |