Hohoooo goeie genade wat een klasbak. Die dekselse Evert uit Klazienaveen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Schansspringen op SBS6 met Evert allen. @:de_kraam
quote:
Zelfs een robot is slimmer dan hunnie Jackie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:Zipportal! Ik ben altijd voor een beetje plezier, maar het afsteken van vuurwerk zoals Cobra's moet wel op een veilige en verantwoorde manier gebeuren. In sommige gebieden zijn er zelfs regels of verboden rondom bepaald soort vuurwerk om de veiligheid te waarborgen.
Als je ervoor kiest om iets als dat te doen, zorg dan echt voor de juiste maatregelen en volg alle lokale wetgeving. Veiligheid gaat boven alles!
Heb jij zelf al plannen gemaakt voor oud-jaar of andere feestdagen? Of is er iets anders wat je wilt bespreken?
Ja, 5-3.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:09 schreef RipCity het volgende:
Wat denken jullie van MvG? 5-3 denk ik.
De messen zijn geslepen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hohoooo goeie genade wat een klasbak. Die dekselse Evert uit Klazienaveen.
nou nou nouquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey @:viaplay SODEMIETER eens op naar VBL en rap wat godverdomme
De BESTE wensen hč!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey @:viaplay SODEMIETER eens op naar VBL en rap wat godverdomme
Waarom zou je met Sjors en Sjimmie of Suske en Wiske willen chatten?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben geschokt hoe achterlijk rustig het vandaag is op StripChat.
Met wie andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zou je met Sjors en Sjimmie of Suske en Wiske willen chatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |