Het kan mij ook gestolen worden. Gisteren zelfs helemaal geen alcohol op. Toch vet koppijn vanmorgen. Nou ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brak? Fuck dat achterlijke oud en nieuw. Ben zo fit als een hoentje.
Had je dus beter wél kunnen drinkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kan mij ook gestolen worden. Gisteren zelfs helemaal geen alcohol op. Toch vet koppijn vanmorgen. Nou ja.
Het is ook niet mijn favoriete feestdag, maar dit jaar vrij gezellig. Ik heb gelukkig niet de fout gemaakt om mij ongecontroleerd naar de gedver te zuipen, mijn vriendin welquote:
Dat ga je dan denken jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had je dus beter wél kunnen drinken
Opdonderen met SBSquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Schansspringen op SBS6 met Evert allen. @:de_kraam
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
Dennis BergkampGOD
Nog steeds mijn favoriete voetballer ooit
Lekker man, heb je er gebruik van gemaakt dat ze van de kaart was door een ander te hebben geneukt vannacht?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete feestdag, maar dit jaar vrij gezellig. Ik heb gelukkig niet de fout gemaakt om mij ongecontroleerd naar de gedver te zuipen, mijn vriendin wel
FIFA MAFFIA.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?
Scheids penalty Hooydonk ditdat allesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
WE zijn daar keihard genaaid door die Braziliaantjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omdat jullie geen penanties kunnen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Familie 14-jarige jongen rouwt op trambaan Rotterdam: 'Jack wás vuurwerk'
Jack werd vuurwerk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |