Ik pak even een fantaatje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens Oud en Nieuw weer overleefd. Zonder al te erg punthoofd
Nee, met je eens dat het niet alles oplost. Maar een landelijk verbod + strakker handhaven zou wmb best mogen. Even los van hoe haalbaar dat is natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lost ook niet alles op natuurlijk, in Rotterdam bijvoorbeeld was er al een verbod.
handhaven is totaal ondoenlijk. Daarom is dat verbod ook een zwaktebod.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, met je eens dat het niet alles oplost. Maar een landelijk verbod + strakker handhaven zou wmb best mogen. Even los van hoe haalbaar dat is natuurlijk
Ik heb zaterdag de jaarlijkse traditie van mijn waterpolo vereniging en verder drink ik deze maand nietquote:
Ja i know.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handhaven is totaal ondoenlijk. Daarom is dat verbod ook een zwaktebod.
Het is juist een stuk makkelijker handhaven als je het helemaal verbiedt. Gewoon een ondubbelzinnige boodschap geven, nu gaan al die debieltjes ‘doen’ alsof ze het niet hebben begrepen. En om nou iedere kleuter daarvoor in te rekenen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handhaven is totaal ondoenlijk. Daarom is dat verbod ook een zwaktebod.
Ben je verkracht boertje?quote:
Gewoon afschieten. Merkt toch niemand tussen al dat geknal.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is juist een stuk makkelijker handhaven als je het helemaal verbiedt. Gewoon een ondubbelzinnige boodschap geven, nu gaan al die debieltjes ‘doen’ alsof ze het niet hebben begrepen. En om nou iedere kleuter daarvoor in te rekenen.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vuurwerk verbieden en fatbikes erbij graag.
GRATIS BIERquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ik de sleutels van dit land had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |