Haha, BESTE WENSEN HÈ!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nolles, Hendriks, Kleerhont, Guy en Meijer.
2025 begint helemaal verkeerd.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gian van Veen drie keer op een rij niet in de studio, krijgt hij geen afkickverschijnselen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik voel me eige goed en begin goed te spelen maar vergeet mezelf te belonen waardoor ik hem het idee geef dat er wat te halen valt en dat mag ik alleen mezelluf kwalijk nemen weetjewatitis met alle respect hij is een waardeloze darter maar ik laat hem terug in de wedstrijd komen en dat maggewoonniegebeuruhklaar en dat heb ik alleen aan mezelluf te wijten en deze moet ik op de kin nemuh.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu al genieten van het interview na afloop.![]()
Hep onze Drie Musketiers Geert, Dilan en Kerrolain hier al over getweet? Allemaal eruit gok ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
De tokkies hebben weer gewonnen gisteravond.
1 dode maar, valt echt tegen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
De tokkies hebben weer gewonnen gisteravond.
Rydz wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:57 schreef franklop het volgende:
Niet vaak geweest dat MVG in de middagsessie zat op wk
Wel nog een paar handen weggeblazen door eigen schuld, ERG MOOIquote:
Dit zijn al leukere grapjes dan Pieter Derks gisteravond.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hep onze Drie Musketiers Geert, Dilan en Kerrolain hier al over getweet? Allemaal eruit gok ik.
En nog iemand die maar 1 vinger over heeft. Het was hier ook net de Gazastrook, allemaal kutjeugd van jaar of 15.quote:
En wij maar betalen voor de zorg!quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel nog een paar handen weggeblazen door eigen schuld, ERG MOOI
Pieterke was niet verkeerd. Wel beetje te bang, te voorzichtig. Stukje zwichten voor de taliban.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zijn al leukere grapjes dan Pieter Derks gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |