Pasen en familiebarbecue in de zomerquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie weleens met je neven aan tafel? Anders dan op de begrafenis van oma?Ik niet namelijk
Ik ben geen Marokkaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie weleens met je neven aan tafel? Anders dan op de begrafenis van oma?Ik niet namelijk
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pasen en familiebarbecue in de zomer
Doevelaer is een Marokkaan?quote:
Nee, je kan je familie niet uitzoeken maar ik kom uit grootste schorem en tinnef dat je je maar kunt voorstellen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, je kan je familie niet uitzoeken maar ik kom uit grootste schorem en tinnef dat je je maar kunt voorstellen.Dat gaf je userplaatje al een beetje weg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nobody likes us, we don't care.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaf je userplaatje al een beetje weg ja
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaf je userplaatje al een beetje weg ja
LinkedIn is echt volkomen kut tegenwoordig. Al die gare 'comment en dan krijg je X' berichten omdat dat het algoritme voedt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen zijn echt aandachtsgeil als ik nu op LinkedIn kijk
Ik kom er alleen voor de spelletjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
LinkedIn is echt volkomen kut tegenwoordig. Al die gare 'comment en dan krijg je X' berichten omdat dat het algoritme voedt.
Soort feestboek geworden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen zijn echt aandachtsgeil als ik nu op LinkedIn kijk
Spelletjes?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor de spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |