Stel je bent met ze 2-en aan het sexen, dan komt 1 van de 2......stoppen jullie dan met de sex, of gaat degene die al gekomen is dan de ander verwennen.
Das nogal een wazige vraag, maar ik merk aan mezelf dat als ik gekomen ben me sexlust weg is.....
quote:was ook mijn eerste reactie ... dat is toch hetzelfde verhaal als bij hetero's of stopt de topicstarter als hij gekomen is en blijft zijn vriendin daar onbevredigd
Op donderdag 20 februari 2003 11:22 schreef sizzler het volgende:
En bij sex tussen hetero's komen ze tegelijk?
quote:En dan draai je je om om te pitten, en laat je vriendin links liggen?
Op donderdag 20 februari 2003 11:20 schreef rolfvp het volgende:
Das nogal een wazige vraag, maar ik merk aan mezelf dat als ik gekomen ben me sexlust weg is.....
quote:nee, maar ik help haar vaak als eerste
Op donderdag 20 februari 2003 11:25 schreef Dave het volgende:[..]
En dan draai je je om om te pitten, en laat je vriendin links liggen?
quote:heel nobel van je
Op donderdag 20 februari 2003 11:31 schreef rolfvp het volgende:[..]
nee, maar ik help haar vaak als eerste
quote:Puur eigenbelang, als ie z'n vriendin links laat liggen dan dumpt ze hem na een paar keer en moet ie elke keer weer de moeite doen om z'n opblaaspop op te blazen en dan weer te verstoppen om over schoonmaken niet te praten
Op donderdag 20 februari 2003 11:32 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
heel nobel van je
quote:hahahahaha nee or,
Op donderdag 20 februari 2003 11:34 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Puur eigenbelang, als ie z'n vriendin links laat liggen dan dumpt ze hem na een paar keer en moet ie elke keer weer de moeite doen om z'n opblaaspop op te blazen en dan weer te verstoppen om over schoonmaken niet te praten
quote:kan bij homo's dan toch ook????
Op donderdag 20 februari 2003 11:31 schreef rolfvp het volgende:[..]
nee, maar ik help haar vaak als eerste
quote:ja maar dan is er dus 1 homo=man die al gekomen is, die heeft dan geen sexlust meer....snap je
Op donderdag 20 februari 2003 11:35 schreef madmatt het volgende:[..]
kan bij homo's dan toch ook????
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 20-02-2003 11:41]
quote:Jouw sexlust verdwijnt als je 1 keer bent klaargekomen ?
Op donderdag 20 februari 2003 11:36 schreef rolfvp het volgende:[..]
ja maar dan is er dus 1 homo=man die al gekomen is, die heeft dan geen sexlust meer....snap je
quote:a) Timen kun je leren.
ja maar dan is er dus 1 homo=man die al gekomen is, die heeft dan geen sexlust meer....snap je
Een vroegere collega (homo) van mij zei vroeger altijd zn tampeloerus nooit in een kont te willen hebben, maar wilde altijd de ontvanger zijn zeg maar. Hoe gaat dat dan? Gaat dat gewoon vanzelf of geef je dat aan tijdens de sex?
quote:Ik snap hem, en vrouwen zijn natuurlijk alleen goed voor de sex, zijn ondergeschikt aan de man en van haar maakt het dan ook niet uit dat haar sexlust is verdwenen omdat zij als eerste is 'geholpen'.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 20-02-2003 11:39]
quote:als jouw vriendin gekomen is heeft die dan nog sexlust?
quote:Het wordt toch alleen maar erger bij vrouwen? Ze zijn niet meer te houden als ze eenmaal klaar zijn gekomen. Dat is het verschil met mannen. Bij vrouwen wordt het steeds heftiger, dus 4x of vaker achter elkaar is no problemo. Het is niet zoals bij een man van pats boem en klaar. Dat is denk ik zijn vraag, hoe ga je daar mee om. Lijkt mij gewoon sociaal zijn en timen.
Op donderdag 20 februari 2003 11:39 schreef madmatt het volgende:[..]
als jouw vriendin gekomen is heeft die dan nog sexlust?
quote:* madmatt print bericht uit, showt aan vriendin.........
Op donderdag 20 februari 2003 11:42 schreef freud het volgende:[..]
Het wordt toch alleen maar erger bij vrouwen? Ze zijn niet meer te houden als ze eenmaal klaar zijn gekomen. Dat is het verschil met mannen. Bij vrouwen wordt het steeds heftiger, dus 4x of vaker achter elkaar is no problemo. Het is niet zoals bij een man van pats boem en klaar. Dat is denk ik zijn vraag, hoe ga je daar mee om. Lijkt mij gewoon sociaal zijn en timen.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:42 schreef freud het volgende:[..]
Het wordt toch alleen maar erger bij vrouwen? Ze zijn niet meer te houden als ze eenmaal klaar zijn gekomen. Dat is het verschil met mannen. Bij vrouwen wordt het steeds heftiger, dus 4x of vaker achter elkaar is no problemo. Het is niet zoals bij een man van pats boem en klaar. Dat is denk ik zijn vraag, hoe ga je daar mee om. Lijkt mij gewoon sociaal zijn en timen.
Als mijn dinnetje is gekomen hoef ik niet meer met mn piemel aan te komen hoor....
maar de vraag was dus serieus
quote:Heb je geen fijne piemel dan
Op donderdag 20 februari 2003 11:46 schreef Trancemaster het volgende:
Als mijn dinnetje is gekomen hoef ik niet meer met mn piemel aan te komen hoor....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |