En wel stoppen met muziek uitbrengen svpquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Evenstar het volgende:
Nogmaals, Chris Martin ik wens je een gelukkig 2025 en vele vele gezonde jaren toe. Hoop dat je 100 jaar wordt.
A Prophet's songquote:
Of als je verder gaat met muziek maken, doe dan iets in de stijl van de hidden track van Viva la Vidaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wel stoppen met muziek uitbrengen svp
Kunnen we niks vinden waardoor die ook gecanceld kan wordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel knap om de wehoooo ooooooooh's kwijt te rakenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:41 schreef Fred_B het volgende:
Dit werd ooit op een bedrijfsbijeenkomst gecoverd door een zanger die halverwege de tekst kwijtraakte.
Ja, je had er bij moeten zijn enzo
nadeel is wel dat bestaande muziek natuurlijk blijftquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Prima toevoegingquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat mij betreft brengt hij alleen nog hidden tracks uitquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Of als je verder gaat met muziek maken, doe dan iets in de stijl van de hidden track van Viva la Vida
Ach, dat is het t2000 publiek ook dan weer na 2 jaar vergetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Kunnen we niks vinden waardoor die ook gecanceld kan worden
Ja, die!quote:
Deze vind ik dan weer minder, komt niet in mijn top 5 van Coldplay nummersquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is op zich wel een prima Coldplay
Die was vannacht al.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, mooi op tijd klaar met douchen voor Somebody to love
Als het zoals dat nummer is zou het prima zijn, een shoegaze album van Coldplay zou ergens toch best komisch zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat mij betreft brengt hij alleen nog hidden tracks uit
Ik dacht door Micro Cuts.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Geïnspireerd door Sunburn van Muse overigens
Nou ja met Marco B gaat het ook redelijk primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, dat is het t2000 publiek ook dan weer na 2 jaar vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |