quote:
QUEEN GODENquote:
Nou, ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Meezingen a la. Maar het geroezemoes hoeven we er niet doorheen nee.quote:
Ik vind dit wel een beetje kitsch, maar wel mooi uitgevoerdquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel één van de allermooiste van Queen. Maar ik ben ook niet van het hysterische deel van Freddies stem.
Lekker gewerkt pikquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Brian May? Ja John Deacon ook. Is Roger? Nee die is naar de Taylor, maar Freddie is er wel bij
Al besprokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Brian May? Ja John Deacon ook. Is Roger? Nee die is naar de Taylor, maar Freddie is er wel bij
I'm not a complete idiot.quote:
Ja maar goed, dat geldt voor de helft van de top 100.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje kitsch, maar wel mooi uitgevoerd
Op deze doet John niet mee volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |