Plottwist: Via mijn werk als architect ken ik een vertegenwoordiger van de producent van het keukenblad. Blijkt dat Nederlandse leveranciers niet in de Spaanse voorraad kunnen kijken waar het blad gemaakt wordt. Daar waren nog 60 platen op voorraad en die kon ik nog bestellen via een groothandel die hij kende.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:58 schreef archito het volgende:
Heb nu een partij gevonden die zou kunnen leveren wellicht. Maar 5 weken levertijd tussen meten en plaatsen. Dat was bij die andere een week.
Dus dat wordt dan 5 weken koken op campingpitjes en water in flessen bewaren.
Maar als het zou lukken is het dat waard.
Yes, het blad is van Cosentino, werken we bij ons architectenbureau vaak mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef Syrena het volgende:
Haaaaaa ik duim dat het goedkomt![]()
Ons blad wordt/werd ook in Spanje geproduceerd, Cosentino.
Doen!quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:30 schreef archito het volgende:
AI geeft me dit beeld als ik de koperkleurige ribstof zou toepassen:
[ afbeelding ]
Wat toevallig! Ik ging gister nog even op hun site kijken, maar ons blad staat er nu niet meer bij, we hebben een dekton blad, kleur Orix.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef archito het volgende:
[..]
Yes, het blad is van Cosentino, werken we bij ons architectenbureau vaak mee.
Oja, nog +1 op dezequote:
quote:
Ja de keuze is gemaakt! Binnenkort de stof bestellen.😬quote:
Dekton is ook echt een heel goed materiaal. In principe kun je daar ook hete pannen op zetten toch?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik ging gister nog even op hun site kijken, maar ons blad staat er nu niet meer bij, we hebben een dekton blad, kleur Orix.
Ligt nu 3 jaar, nog steeds blij mee
Dan zou ik persoonlijk gaan voor 3 banen, dan heb je vijf verticale banen die even breed zijn. Dat klinkt bij mij logischer dan de twee waar de lampen voor hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:29 schreef archito het volgende:
[..]
[..]
Ja de keuze is gemaakt! Binnenkort de stof bestellen.😬
De enige keuze die ik nog moet maken is 3 verticale banen stof ter breedte van de kastdeurtjes erboven of 2 verticale banen stof symmetrisch t.o.v. de lampen.
Horizontaal vind ik niet mooi hier.
Had tot nu toe ook wel mijn voorkeur. En de ribbel zal de naden ook minder zichtbaar maken denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:42 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk gaan voor 3 banen, dan heb je vijf verticale banen die even breed zijn. Dat klinkt bij mij logischer dan de twee waar de lampen voor hangen.
Ben erg benieuwd naar het resultaat! Wordt mooi!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |