abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221464149
Ik vind dit toch ook erg mooi. Zeker gezien jouw opmerking over knusse hoekjes in een licht huis, kan ik me deze optie goed voorstellen. *O*
Is dat zo?
pi_221527475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:58 schreef archito het volgende:
Heb nu een partij gevonden die zou kunnen leveren wellicht. Maar 5 weken levertijd tussen meten en plaatsen. Dat was bij die andere een week.

Dus dat wordt dan 5 weken koken op campingpitjes en water in flessen bewaren.
Maar als het zou lukken is het dat waard.
Plottwist: Via mijn werk als architect ken ik een vertegenwoordiger van de producent van het keukenblad. Blijkt dat Nederlandse leveranciers niet in de Spaanse voorraad kunnen kijken waar het blad gemaakt wordt. Daar waren nog 60 platen op voorraad en die kon ik nog bestellen via een groothandel die hij kende.

Belt de volgende dag het bedrijf van mijn oorspronkelijke bestelling dat ze gebeld waren door de producent dat ze tóch nog konden leveren. Ik vermoed dat mijn belletje ervoor heeft gezorgd dat er een voorraad voor Nederland is vrijgegeven of iets dergelijks.😁

Ik juich pas als het blad er ook echt op ligt. Wie weet maken ze een productiefout en is de laatste voorraad dan wel op...
pi_221528213
Haaaaaa ik duim dat het goedkomt *O*
Ons blad wordt/werd ook in Spanje geproduceerd, Cosentino.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221536399
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:47 schreef Syrena het volgende:
Haaaaaa ik duim dat het goedkomt *O*
Ons blad wordt/werd ook in Spanje geproduceerd, Cosentino.
Yes, het blad is van Cosentino, werken we bij ons architectenbureau vaak mee.
  zondag 9 augustus 2026 @ 17:29:50 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221536441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:30 schreef archito het volgende:
AI geeft me dit beeld als ik de koperkleurige ribstof zou toepassen:

[ afbeelding ]
Doen!
Resistance is futile.
pi_221536744
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef archito het volgende:

[..]
Yes, het blad is van Cosentino, werken we bij ons architectenbureau vaak mee.
Wat toevallig! Ik ging gister nog even op hun site kijken, maar ons blad staat er nu niet meer bij, we hebben een dekton blad, kleur Orix.

Ligt nu 3 jaar, nog steeds blij mee *;
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221536749
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2026 17:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Doen!
Oja, nog +1 op deze oO<
pi_221537360
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2026 17:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Doen!
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Syrena het volgende:

[..]
Oja, nog +1 op deze oO<
Ja de keuze is gemaakt! Binnenkort de stof bestellen.😬

De enige keuze die ik nog moet maken is 3 verticale banen stof ter breedte van de kastdeurtjes erboven of 2 verticale banen stof symmetrisch t.o.v. de lampen.

Horizontaal vind ik niet mooi hier.
pi_221537444
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Syrena het volgende:

[..]
Wat toevallig! Ik ging gister nog even op hun site kijken, maar ons blad staat er nu niet meer bij, we hebben een dekton blad, kleur Orix.

Ligt nu 3 jaar, nog steeds blij mee *;
Dekton is ook echt een heel goed materiaal. In principe kun je daar ook hete pannen op zetten toch?

Wij gaan voor silestone, dat is een composiet waarvan ik de suede afwerking heel prettig vindt.
De kleur Yukon is gebroken wit met een heel subtiel lichter wit patroon erin.

pi_221537525
Ja, in principe wel. Ik doe het nooit, te benauwd dat ik het beschadig :Y) Het is wel ideaal voor deeg, koel en glad.

Mooie kleur, Yukon!
pi_221537526
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 19:29 schreef archito het volgende:

[..]
[..]
Ja de keuze is gemaakt! Binnenkort de stof bestellen.😬

De enige keuze die ik nog moet maken is 3 verticale banen stof ter breedte van de kastdeurtjes erboven of 2 verticale banen stof symmetrisch t.o.v. de lampen.

Horizontaal vind ik niet mooi hier.
Dan zou ik persoonlijk gaan voor 3 banen, dan heb je vijf verticale banen die even breed zijn. Dat klinkt bij mij logischer dan de twee waar de lampen voor hangen.

Ben erg benieuwd naar het resultaat! Wordt mooi! :)
Is dat zo?
pi_221537688
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 19:42 schreef Smallish het volgende:

[..]
Dan zou ik persoonlijk gaan voor 3 banen, dan heb je vijf verticale banen die even breed zijn. Dat klinkt bij mij logischer dan de twee waar de lampen voor hangen.

Ben erg benieuwd naar het resultaat! Wordt mooi! :)
Had tot nu toe ook wel mijn voorkeur. En de ribbel zal de naden ook minder zichtbaar maken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')