Tot de twaalfde en heb een fijne oudjaarsavondquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Mensen, ik ga afhaken voor dit jaar. Vanavond zoals gezegd bij vrienden, dit jaar wel met Top 2000. Het was me een waar genoegen dit feestje weer met jullie te mogen beleven afgelopen week, en ik zie sommigen van jullie natuurlijk 12 januari!
Ook namens mevrouw Aoreste een fijne jaarwisseling!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Mensen, ik ga afhaken voor dit jaar. Vanavond zoals gezegd bij vrienden, dit jaar wel met Top 2000. Het was me een waar genoegen dit feestje weer met jullie te mogen beleven afgelopen week, en ik zie sommigen van jullie natuurlijk 12 januari!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit daarentegen..quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef Tussle266 het volgende:
Dit heeft natuurlijk verder weinig met Coldplay te maken.
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dit volgens mij wel eens ergens voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet, en waarom staat dit zo hoog
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:39 schreef Redefine het volgende:
Hiervoor bijna hetzelfde. Best een mooi nummer, maar top 100 wel een beetje teveel van het goede.
Jouw berichtjes zijn altijd net een soort puzzel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
ok niet geweest dat het nederlandse zijn , en 1 blonde bij
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:40 schreef Bargehassus het volgende:
Leuk radioliedje maar zo hoog hoeft nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |