abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216744675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:57 schreef Josefff het volgende:
"Ik deed mijn jas uit en zag haar ineens bij de wasmachine staan. Ik zei, kan je eerst niet beter boodschappen uitpakken, terwijl ik start met koken? "

Ik zou ook woest worden op zo'n persoon als jou. Wat is dit voor gedrag?
Ik dacht precies hetzelfde... kun je zelf niet de boodschappen opruimen terwijl je kookt? TO lijkt wel een kind... nogal logisch dat je dan ruzie krijgt.
pi_216750733
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik denk dat ze al in verwachting is van hun eerste kind, als dat masr goed komt 😱
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
---- dubbel----
Zou het een tweeling worden denk je?
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 februari 2025 @ 19:08:33 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216750765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:06 schreef 215 het volgende:

[..]
[..]
Bes en Loten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 19 februari 2025 @ 20:17:45 #104
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_216752169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:06 schreef 215 het volgende:

[..]
[..]
Die voorgevoel ik heb ik wel :+
  donderdag 27 februari 2025 @ 05:23:58 #105
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_216849225
Zelfde persoon als Nick9292 en Nats100?

Zelfde verhaal/situatie en steeds weer een ander account. :{

quote:
Zondag zijn wij boodschappen gaan doen en bij terugkomst zou ik gaan koken. Ik deed mijn jas uit en zag haar ineens bij de wasmachine staan. Ik zei, kan je eerst niet beter boodschappen uitpakken, terwijl ik start met koken?
Of, misschien een ideetje, je pakt zelf uit? Waarom moet zij jouw handje vasthouden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 13:39 schreef Eerdmans020 het volgende:
Dit heeft toch niets met liefde te maken?
Er zijn verschillende liefdestalen. Ziet er naar uit dat zij er zelf een heeft bedacht. 8)7

quote:
Zij spuugt in mijn gezicht, slaat erop los. Ik denk dat zij wil dat ik in de problemen kom. Ik weet geen andere onderbouwing.
Of ze wilt dat je van haar scheidt omdat ze zelf niet sterk genoeg is om de stekker eruit te trekken. Zodoende kan ze jou later de schuld geven van het falen van het huwelijk.
Narcist 101. Die zijn nooit tevreden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering.
Een persoon zal niet snel veranderen. Zij heeft al jaren lang duidelijk laten zien dat zij niet zal veranderen.
Wellicht hoopt zij ook op verbetering en verandering van jou. Zo kan je rondjes blijven draaien met "hopen op".

quote:
Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt. Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd. Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
Je hebt al je conclusies al een paar jaar.
Waarom ben je nog steeds met haar getrouwd? Gezichtsverlies tegenover anderen? Waar is je zelfrespect gebleven? De laatste paar jaar kom je over als een kapotte cassetterecorder. Steeds in herhaling.
Constant advies gekregen van andere gebruikers waar je helemaal niets mee gedaan hebt want anders zou er een post zijn geplaatst met als titel "hoera, eindelijk gescheiden!" wat niet het geval is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:58 schreef Eerdmans020 het volgende:
Daarnaast blijf ik denken; ga ik nog met iemand willen en kunnen samenwonen, ga ik vader kunnen worden? Deze vragen maken mij een beetje bang. Waardoor ik blijkbaar iets voortzet, terwijl ik al jaren en maanden inzie dat het niet werkt.
En hoe langer je bezig blijft hiermee, hoe langer het duurt voordat jij je leven kan voortzetten. Dit zei ik maanden geleden ook al tegen je op een ander topic op je andere account.
(Laten wij eerlijk zijn, 2 verschillende mensen met dezelfde situatie EN dezelfde twijfels over dezelfde periode van tijd die toevallig allebei op FOK! zitten? Dacht het niet....)

TS: Als een goede vriend dit hele verhaal, dat je de laatste paar jaar op meerdere accounts hebt zitten posten, aan jou zou vertellen en jou om advies zou vragen (en direct stappen zou zetten gebaseerd op jouw advies).... Wat zou jij dan tegen deze goede vriend zeggen? Zien of je echt helemaal mee bent nu.

quote:
maar vandaag heb ik dat wel besloten.
Eindelijk *O*
Volgende topic dus over de scheiding?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ricje op 27-02-2025 05:33:29 ]
pi_216859645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 05:23 schreef Ricje het volgende:
Eindelijk
Volgende topic dus over de scheiding?
Nee ik denk over dat ze besloten hebben drie kinderen te nemen omdat ze denken dat hun relatie daarmee gered wordt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')