abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216121840
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef maily het volgende:

[..]
Vandaar dat ze mepte.
Ik snap het nu.
Ik weet niet wat ik me er precies bij voor moet stellen. Maar als ik boos ben, en mijn man gaat mij dan semi agressief vasthouden, zodat ik niet weg kan, dan zal ik in elk geval niet kalmeren.
Blijf gewoon van iemand af.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216122041
6 dagen naar. New York gaan met een vrouw met wie je meer ruzie hebt dan wat anders, zo ongeloofwaardig als het maar kan
pi_216122047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 15:01 schreef Origami94 het volgende:
TS is getrouwd met Meloewa
Dan snap ik wel waarom hij nog niet weg is.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_216122159
het stopt niet, niet vanzelf
pi_216122169
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:52 schreef Cupfighter het volgende:
6 dagen naar. New York gaan met een vrouw met wie je meer ruzie hebt dan wat anders, zo ongeloofwaardig als het maar kan
:')
  Moderator dinsdag 31 december 2024 @ 17:11:51 #56
441859 crew  Lenny77
pi_216122340
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:05 schreef DerekB het volgende:
Je hebt wel veel vazen in huis staan zie ik.
Dit..
Als ik daar woonde dan zou alles vast gelijmd zijn of van pluche :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_216122464
Lekker neuken en nog een kindje erbij.
  Spellchecker dinsdag 31 december 2024 @ 17:52:41 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216123150
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef Document1 het volgende:
Lekker neuken en nog een kindje erbij.
Nog?

Er zijn er nog geen.
  dinsdag 31 december 2024 @ 18:08:40 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216123390
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 13:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik denk dat wij dit allemaal beter kunnen beoordelen als we de opnames kunnen beluisteren. Je mag die gewoon hier posten of per dm
Nice, ik zeg doen TS.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216123420
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 17:52 schreef maily het volgende:

[..]
Nog?

Er zijn er nog geen.
Die gaat komen op het moment dat ie haar verteld te willen scheiden :D
pi_216126096
Over een paar weken opent TS weer een soortgelijk topic met dezelfde drek.

Nieuw jaar, nieuwe kansen TS, pak ze.
  Spellchecker dinsdag 31 december 2024 @ 20:31:24 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216126152
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Over een paar weken opent TS weer een soortgelijk topic met dezelfde drek.

Nieuw jaar, nieuwe kansen TS, pak ze.
Nieuwe kloon ^O^
pi_216126419
Not this shit again :O
Life is a highway...let's ride it!
pi_216128002
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:

[..]
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering.
Maar die verbetering lijkt er wel nooit te komen. Hoe lang ga je nog door?
quote:
Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt.
Zo lang jij de toestand in stand houdt blijf je schuldig aan het verpesten van je eigen leven.
quote:
Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd.
Kinderen worden zeker niet gelukkig in een vechthuwelijk. Een huis maakt uit elkaar gaan nog meer vechten om centjes. Stagneren, je weet hoe je verder kunt lijkt mij. Ja, je zit volkomen vast in deze geweld en ruzie troep.
quote:
Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
Tja, het is jouw keus.

Ben je de zelfde als woonwagenknul van een paar jaar terug? Deja vu.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216131672
Gelukkig nieuwjaar! Wedden dat er géén scheiding gaat komen?
pi_216131720
Ik zou haar hele gezicht verbouwen en dan lekker een tijdje brommen, heerlijk kalm.
-nee-
pi_216131733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat zei de garage toen je dit probleem in kaart bracht?
We draaien aan het schroefje van de carburateur en hopen hiermee weer een juiste afstelling te krijgen dat we weer goed stationair gaan draaien en het kloppen van de motor verdwenen is.

En op verzoek van je vrouw hebben we bij de apk van je ouders auto stiekem hun claxon gesaboteerd. :P
pi_216134440
Dit gaat net zo lang door tot of een van jullie dood is en/of in de cel zit
pi_216143901
Wat wil je eigenlijk met dit topic? Wil je goedkeuring?

In een probleemrelatie maakt het eigenlijk weinig uit wie de schuldige is en wie niet.

Stel je voor dat je een relatie hebt met een andere vrouw die hartstikke gek is op jou en alles voor jou doet. Zij denkt dat het allemaal 100% in orde is, maar ondertussen ben je al meerdere keren vreemd gegaan. Wat zegt dat dan over jou?

We hebben allemaal geleerd dat vreemdgaan slecht is, dus als wij zelf degenen zijn die vreemdgaan, hebben wij de neiging om onszelf te veroordelen zo van "Ik ben een klootzak en ze verdient een man die haar veel beter behandelt dan ik!" Waarmee je eigenlijk zegt dat jijzelf het niet verdient om een relatie te hebben met een vrouw die jou goed behandelt. Vervolgens leidt zoiets tot verlatingsangst: en dát wordt de drijfveer om relaties aan te gaan.

Wij hebben ook allemaal geleerd dat als wij dingen doen voor een ander, zoiets ons tot een goed persoon maakt. Hoe meer wij handelen om een ander gelukkig te maken, hoe beter ons dat maakt als persoon, toch? En hoe meer waarde wij hechten aan onze eigen behoeftes, hoe slechter en egoïstischer wij zijn en hoe minder wij de liefde en affectie verdienen van anderen, toch?

Ik vind zelf persoonlijk inmiddels dat het belangrijk is een balans te zoeken tussen die twee uitersten, want of je nou doorschiet naar het ene uiterste of naar het andere: in beide gevallen word je daar zelf niet gelukkig van en kunnen anderen niet gelukkig worden van jou. In het ene geval zien mensen jou als een narcistische klootzak en vinden ze jou onsympathiek omdat je nooit rekening kunt houden met anderen. In het andere geval kunnen mensen geen respect voor jou opbrengen en gaan ze makkelijk over jouw persoonlijke grenzen heen, want ze hebben van jou niet te vrezen dat jij dat niet pikt als ze bij jou iets doen waardoor jij je ongelukkig zou kunnen voelen.

Als jij jezelf voldoende hebt leren kennen, van jezelf weet wat jouw goed ontwikkelde eigenschappen zijn en wat jouw minder goed ontwikkelde eigenschappen zijn, dan heb je een stabiele basis om voor jezelf te kunnen opmaken hoe jij in het leven wilt staan en hoe jij jezelf wilt ontwikkelen. Zolang je die basis nog niet hebt, is jouw behoefte om relaties en vriendschappen aan te gaan met anderen, vooral gefundeerd op afhankelijkheid en bevestiging van anderen. Hoe meer jij jezelf kent en weet hoe jij met jezelf kan omgaan, hoe meer je vriendschappen en relaties met anderen kunt aangaan op basis van gelijkwaardigheid.

Klinkt heel simpel allemaal misschien. Het is in de praktijk een heel stuk moeilijker: als je het al durft te praktiseren, zal je hoe dan ook keer op keer op jouw bek gaan.
pi_216144770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 09:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dit topic? Wil je goedkeuring?

In een probleemrelatie maakt het eigenlijk weinig uit wie de schuldige is en wie niet.

Stel je voor dat je een relatie hebt met een andere vrouw die hartstikke gek is op jou en alles voor jou doet. Zij denkt dat het allemaal 100% in orde is, maar ondertussen ben je al meerdere keren vreemd gegaan. Wat zegt dat dan over jou?

We hebben allemaal geleerd dat vreemdgaan slecht is, dus als wij zelf degenen zijn die vreemdgaan, hebben wij de neiging om onszelf te veroordelen zo van "Ik ben een klootzak en ze verdient een man die haar veel beter behandelt dan ik!" Waarmee je eigenlijk zegt dat jijzelf het niet verdient om een relatie te hebben met een vrouw die jou goed behandelt. Vervolgens leidt zoiets tot verlatingsangst: en dát wordt de drijfveer om relaties aan te gaan.

Wij hebben ook allemaal geleerd dat als wij dingen doen voor een ander, zoiets ons tot een goed persoon maakt. Hoe meer wij handelen om een ander gelukkig te maken, hoe beter ons dat maakt als persoon, toch? En hoe meer waarde wij hechten aan onze eigen behoeftes, hoe slechter en egoïstischer wij zijn en hoe minder wij de liefde en affectie verdienen van anderen, toch?

Ik vind zelf persoonlijk inmiddels dat het belangrijk is een balans te zoeken tussen die twee uitersten, want of je nou doorschiet naar het ene uiterste of naar het andere: in beide gevallen word je daar zelf niet gelukkig van en kunnen anderen niet gelukkig worden van jou. In het ene geval zien mensen jou als een narcistische klootzak en vinden ze jou onsympathiek omdat je nooit rekening kunt houden met anderen. In het andere geval kunnen mensen geen respect voor jou opbrengen en gaan ze makkelijk over jouw persoonlijke grenzen heen, want ze hebben van jou niet te vrezen dat jij dat niet pikt als ze bij jou iets doen waardoor jij je ongelukkig zou kunnen voelen.

Als jij jezelf voldoende hebt leren kennen, van jezelf weet wat jouw goed ontwikkelde eigenschappen zijn en wat jouw minder goed ontwikkelde eigenschappen zijn, dan heb je een stabiele basis om voor jezelf te kunnen opmaken hoe jij in het leven wilt staan en hoe jij jezelf wilt ontwikkelen. Zolang je die basis nog niet hebt, is jouw behoefte om relaties en vriendschappen aan te gaan met anderen, vooral gefundeerd op afhankelijkheid en bevestiging van anderen. Hoe meer jij jezelf kent en weet hoe jij met jezelf kan omgaan, hoe meer je vriendschappen en relaties met anderen kunt aangaan op basis van gelijkwaardigheid.

Klinkt heel simpel allemaal misschien. Het is in de praktijk een heel stuk moeilijker: als je het al durft te praktiseren, zal je hoe dan ook keer op keer op jouw bek gaan.
Zinloos getypt....
TS komt over twee maanden weer met zo'n topic.
pi_216144778
:') x225524
pi_216148306
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef capricia het volgende:
Ik zou haar adviseren om op kickboksen of zo te gaan. Dat ze daar wat agressie kwijt kan. :P
Zit ik ook maar dat helpt niet tegen een lul van een vent :P maakt wel dat één mep voldoende is 8-)
pi_216148336
quote:
12s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:23 schreef Serinde het volgende:

[..]
Zit ik ook maar dat helpt niet tegen een lul van een vent :P maakt wel dat één mep voldoende is 8-)
_O_
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216148494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 10:54 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Zinloos getypt....
TS komt over twee maanden weer met zo'n topic.
Ergens toch wel jammer als het enkel een "Lather, Rinse, Repeat"-Herhalingstopic is van precies detzelfde klacht bij TS...

Als hij met een topic zou komen dat zn ruzie-echtgenote nu eindelijk zwanger is (en vermoedelijk door alle hormonen de ruzies met haar toeter-schoonmoeder nog extremer oplopen) zou het pas echt een Stormloop-topic worden :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_216149239
Er zit toch wel enige ontwikkeling in TS’ z’n verhaal. Hij is wat langzaam (zoals veruit de meeste mensen in een hele slechte relatie zijn). Hij is emotioneel incontinent en komt daarom elke drup hier in een nieuw topic melden. Dat zal wel modern zijn.

Maar er zit enige ontwikkeling in het verhaal. Nota bene richting uitgang, en dat isniet vanzelfsprekend. Ook nog niet bereikt trouwens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216157356
quote:
12s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:23 schreef Serinde het volgende:

[..]
:Y of een goede high kick })
pi_216157392
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 17:56 schreef sigme het volgende:
Dat zal wel modern zijn.
Want? Juist dat emotioneel onderontwikkelde is meestal een teken van ouderwetsheid.
pi_216168365
"Ik deed mijn jas uit en zag haar ineens bij de wasmachine staan. Ik zei, kan je eerst niet beter boodschappen uitpakken, terwijl ik start met koken? "

Ik zou ook woest worden op zo'n persoon als jou. Wat is dit voor gedrag?
pi_216168415
Godverdomme wat doet je wijf bij die wasmachine dan?
Vakman pur sang
  zaterdag 4 januari 2025 @ 00:27:21 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_216168557
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Gaat dit gewoon weer een herhaling worden van je vorige topic? En dan binnenkort weer een nieuw topic wat weer een herhaling is?
Volgende herhaling maar slotje op gooien, want deze gozer heeft niks aan tips :')
Of het is gewoon 1 groot leugenverhaal die anno 2025 een nieuwe (Lees heftigere) leven in wordt geblazen en wij hier met popcorn op de stoel zitten toe te kijken/lezen _O-

Vorige topic zoveel tips gegeven maar ja als iemand niet wilt leren wordt het er ook niet beter op :X
pi_216168665
Verzonnen topics. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_216168713
Hoeft niet verzonnen te zijn. In dit soort situaties is het reëler dat iemand eerst blijft hangen in zo’n toxische relatie dan dat iemand weggaat hoor :). En al zou het wel verzonnen zijn, dan zijn er echt genoeg mensen in zulke giftige relaties die wel iets hebben aan de tips die worden gegeven en zich juist kunnen herkennen in zo’n verhaal. En zich dan mss minder alleen voelen.
  zaterdag 4 januari 2025 @ 03:17:45 #83
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_216169041
Borderliner. 1000% zeker.
Maak dat je wegkomt.
Gevaccineerd.
pi_216173611
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef Rozenbloem het volgende:
Hoeft niet verzonnen te zijn. In dit soort situaties is het reëler dat iemand eerst blijft hangen in zo’n toxische relatie dan dat iemand weggaat hoor :). En al zou het wel verzonnen zijn, dan zijn er echt genoeg mensen in zulke giftige relaties die wel iets hebben aan de tips die worden gegeven en zich juist kunnen herkennen in zo’n verhaal. En zich dan mss minder alleen voelen.
Gezien zijn topics begin je toch te twijfelen. Als je continue dezelfde soort topics opent wat verwacht je verder van de mensen hier? Het is afwachten op deeltje zoveel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_216174882
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Gezien zijn topics begin je toch te twijfelen. Als je continue dezelfde soort topics opent wat verwacht je verder van de mensen hier? Het is afwachten op deeltje zoveel.
Dingen van je af schrijven kan helpen. TS is anderhalf uur na openen van het topic kennelijk er niet meer mee bezig. FOK! daarentegen kan nog dagenlang teren op de emotionele drap van TS.
pi_216358649
En, hoe gaat het met de echtscheiding? Advocaat in de arm genomen? Stappen gezet?
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2025 @ 19:41:46 #87
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216359033
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En, hoe gaat het met de echtscheiding? Advocaat in de arm genomen? Stappen gezet?
Dat lezen we in een volgend topic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216359165
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat lezen we in een volgend topic.
en dat topic leert ons dat dit allemaal niet ter sprake is
R&P / Geld..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_216359414
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]
[..]
en dat topic leert ons dat dit allemaal niet ter sprake is
R&P / Geld..
En dat is gelukkig op slot , een grote bullshit is het, dit hele verhaal
pi_216604285
En, update?
pi_216604420
Nog steeds niet gescheiden
pi_216605903
Zullen wel weer samen op vakantie gegaan zijn
  Moderator / Redactie FP zondag 9 februari 2025 @ 12:36:48 #93
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216606419
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Hebben ze wel besloten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 9 februari 2025 @ 13:02:10 #94
34663 SpeedyGJ
pi_216606631
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hebben ze wel besloten.
Als dat zo is, is dit hele gedoe 1 grote grap _O-
pi_216606910
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Als dat zo is, is dit hele gedoe 1 grote grap _O-
Het leven van TS is een grote grap, maar niet grappig.
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 16:59:26 #96
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216609761
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Centerparcs is enig, toch?
pi_216610139
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:59 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Centerparcs is enig, toch?
Als je graag wilt scheiden wel ja.
-nee-
pi_216742623
Halverwege de krokusvakantie, zou TS alweer in elkaar zijn gemept?
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:46:41 #99
34663 SpeedyGJ
pi_216743378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Halverwege de krokusvakantie, zou TS alweer in elkaar zijn gemept?
Ik denk dat ze al in verwachting is van hun eerste kind, als dat masr goed komt 😱
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:47:07 #100
34663 SpeedyGJ
pi_216743385
---- dubbel----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')