Ik weet niet wat ik me er precies bij voor moet stellen. Maar als ik boos ben, en mijn man gaat mij dan semi agressief vasthouden, zodat ik niet weg kan, dan zal ik in elk geval niet kalmeren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaar dat ze mepte.
Ik snap het nu.
Dan snap ik wel waarom hij nog niet weg is.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:52 schreef Cupfighter het volgende:
6 dagen naar. New York gaan met een vrouw met wie je meer ruzie hebt dan wat anders, zo ongeloofwaardig als het maar kan
Dit..quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:05 schreef DerekB het volgende:
Je hebt wel veel vazen in huis staan zie ik.
Nog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef Document1 het volgende:
Lekker neuken en nog een kindje erbij.
Nice, ik zeg doen TS.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dit allemaal beter kunnen beoordelen als we de opnames kunnen beluisteren. Je mag die gewoon hier posten of per dm
Nieuwe kloonquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Over een paar weken opent TS weer een soortgelijk topic met dezelfde drek.
Nieuw jaar, nieuwe kansen TS, pak ze.
Maar die verbetering lijkt er wel nooit te komen. Hoe lang ga je nog door?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:56 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar je hoopt op verbetering en verandering.
Zo lang jij de toestand in stand houdt blijf je schuldig aan het verpesten van je eigen leven.quote:Geeft jezelf ook schuld van bepaalde momenten, maar dan merk je dat je niet vooruitkomt.
Kinderen worden zeker niet gelukkig in een vechthuwelijk. Een huis maakt uit elkaar gaan nog meer vechten om centjes. Stagneren, je weet hoe je verder kunt lijkt mij. Ja, je zit volkomen vast in deze geweld en ruzie troep.quote:Ik kan mijn doelen niet waarmaken, geen kinderen voortplanten, geen huis kopen. Ik word continu gestagneerd.
Tja, het is jouw keus.quote:Waar stop je is de vraag. Bij geweld? Bij ruzies?
We draaien aan het schroefje van de carburateur en hopen hiermee weer een juiste afstelling te krijgen dat we weer goed stationair gaan draaien en het kloppen van de motor verdwenen is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat zei de garage toen je dit probleem in kaart bracht?
Zinloos getypt....quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dit topic? Wil je goedkeuring?
In een probleemrelatie maakt het eigenlijk weinig uit wie de schuldige is en wie niet.
Stel je voor dat je een relatie hebt met een andere vrouw die hartstikke gek is op jou en alles voor jou doet. Zij denkt dat het allemaal 100% in orde is, maar ondertussen ben je al meerdere keren vreemd gegaan. Wat zegt dat dan over jou?
We hebben allemaal geleerd dat vreemdgaan slecht is, dus als wij zelf degenen zijn die vreemdgaan, hebben wij de neiging om onszelf te veroordelen zo van "Ik ben een klootzak en ze verdient een man die haar veel beter behandelt dan ik!" Waarmee je eigenlijk zegt dat jijzelf het niet verdient om een relatie te hebben met een vrouw die jou goed behandelt. Vervolgens leidt zoiets tot verlatingsangst: en dát wordt de drijfveer om relaties aan te gaan.
Wij hebben ook allemaal geleerd dat als wij dingen doen voor een ander, zoiets ons tot een goed persoon maakt. Hoe meer wij handelen om een ander gelukkig te maken, hoe beter ons dat maakt als persoon, toch? En hoe meer waarde wij hechten aan onze eigen behoeftes, hoe slechter en egoïstischer wij zijn en hoe minder wij de liefde en affectie verdienen van anderen, toch?
Ik vind zelf persoonlijk inmiddels dat het belangrijk is een balans te zoeken tussen die twee uitersten, want of je nou doorschiet naar het ene uiterste of naar het andere: in beide gevallen word je daar zelf niet gelukkig van en kunnen anderen niet gelukkig worden van jou. In het ene geval zien mensen jou als een narcistische klootzak en vinden ze jou onsympathiek omdat je nooit rekening kunt houden met anderen. In het andere geval kunnen mensen geen respect voor jou opbrengen en gaan ze makkelijk over jouw persoonlijke grenzen heen, want ze hebben van jou niet te vrezen dat jij dat niet pikt als ze bij jou iets doen waardoor jij je ongelukkig zou kunnen voelen.
Als jij jezelf voldoende hebt leren kennen, van jezelf weet wat jouw goed ontwikkelde eigenschappen zijn en wat jouw minder goed ontwikkelde eigenschappen zijn, dan heb je een stabiele basis om voor jezelf te kunnen opmaken hoe jij in het leven wilt staan en hoe jij jezelf wilt ontwikkelen. Zolang je die basis nog niet hebt, is jouw behoefte om relaties en vriendschappen aan te gaan met anderen, vooral gefundeerd op afhankelijkheid en bevestiging van anderen. Hoe meer jij jezelf kent en weet hoe jij met jezelf kan omgaan, hoe meer je vriendschappen en relaties met anderen kunt aangaan op basis van gelijkwaardigheid.
Klinkt heel simpel allemaal misschien. Het is in de praktijk een heel stuk moeilijker: als je het al durft te praktiseren, zal je hoe dan ook keer op keer op jouw bek gaan.
Zit ik ook maar dat helpt niet tegen een lul van een ventquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef capricia het volgende:
Ik zou haar adviseren om op kickboksen of zo te gaan. Dat ze daar wat agressie kwijt kan.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zit ik ook maar dat helpt niet tegen een lul van een ventmaakt wel dat één mep voldoende is
![]()
Ergens toch wel jammer als het enkel een "Lather, Rinse, Repeat"-Herhalingstopic is van precies detzelfde klacht bij TS...quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zinloos getypt....
TS komt over twee maanden weer met zo'n topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zit ik ook maar dat helpt niet tegen een lul van een ventmaakt wel dat één mep voldoende is
![]()
Volgende herhaling maar slotje op gooien, want deze gozer heeft niks aan tipsquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Gaat dit gewoon weer een herhaling worden van je vorige topic? En dan binnenkort weer een nieuw topic wat weer een herhaling is?
Gezien zijn topics begin je toch te twijfelen. Als je continue dezelfde soort topics opent wat verwacht je verder van de mensen hier? Het is afwachten op deeltje zoveel.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef Rozenbloem het volgende:
Hoeft niet verzonnen te zijn. In dit soort situaties is het reëler dat iemand eerst blijft hangen in zo’n toxische relatie dan dat iemand weggaat hoor. En al zou het wel verzonnen zijn, dan zijn er echt genoeg mensen in zulke giftige relaties die wel iets hebben aan de tips die worden gegeven en zich juist kunnen herkennen in zo’n verhaal. En zich dan mss minder alleen voelen.
Dingen van je af schrijven kan helpen. TS is anderhalf uur na openen van het topic kennelijk er niet meer mee bezig. FOK! daarentegen kan nog dagenlang teren op de emotionele drap van TS.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Gezien zijn topics begin je toch te twijfelen. Als je continue dezelfde soort topics opent wat verwacht je verder van de mensen hier? Het is afwachten op deeltje zoveel.
Dat lezen we in een volgend topic.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En, hoe gaat het met de echtscheiding? Advocaat in de arm genomen? Stappen gezet?
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En, hoe gaat het met de echtscheiding? Advocaat in de arm genomen? Stappen gezet?
en dat topic leert ons dat dit allemaal niet ter sprake isquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lezen we in een volgend topic.
En dat is gelukkig op slot , een grote bullshit is het, dit hele verhaalquote:Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dat topic leert ons dat dit allemaal niet ter sprake is
R&P / Geld..
Hebben ze wel besloten.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Zullen wel weer samen op vakantie gegaan zijn
Als dat zo is, is dit hele gedoe 1 grote grapquote:Op zondag 9 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze wel besloten.
Het leven van TS is een grote grap, maar niet grappig.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dit hele gedoe 1 grote grap
Centerparcs is enig, toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Cupfighter het volgende:
Zullen wel weer samen op vakantie gegaan zijn
Ik denk dat ze al in verwachting is van hun eerste kind, als dat masr goed komt 😱quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Halverwege de krokusvakantie, zou TS alweer in elkaar zijn gemept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |