quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen in de TV-chat![]()
[ link | afbeelding ]
center photo
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
center photo
Waren net klaar met opbouwenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Als er niemand staat heeft dat een reden
RIP aan je darmen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef peaceman het volgende:
even aan factchecking gedaan en @:diaan73 is idd een meisje/vrouw
quote:
Da's al even geleden. Maar heb m wel gemist tijdens Iron Maiden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
center photo
Mja die stond al in de top 100quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
oh ja, phantom krijgen we ook nog
T was meer een: oh ja die weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja die stond al in de top 100
ja moest ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij een naamsverandering gedaan? Ik heb jouw username nog nooit gezien.
Andersom lijkt me ook niet heel verstandig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
Schijf van vijf![]()
Meer koolhydraten dan eiwitten eten
Dit was iets voor achten volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er wordt in de nacht zoveel minder streng gemodereerd
Half 8 jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dit was iets voor achten volgens mij.
Scottie! Dankjewel voor je bijdrages. Heb er weer van genoten. Fijne jaarwisseling jij ook !quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mij de rest van de dag eens kwijten aan mijn taak als pater familias. Ik heb mijn familie deze week al te veel verwaarloosd ten faveure van mijn week 53 familie op FOK!
Geniet van de laatste uren van het jaar. Als 2024 kut was, gooi alle frustraties er uit.
Was het een mooi jaar, koester de mooie herinneringen.
Fijne jaarwisseling. Emotionele ‘ik hou van jullie allemaal’ post komt ergens vannacht
Maak er een mooie jaarwisseling van! Het was me weer een genoegen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mij de rest van de dag eens kwijten aan mijn taak als pater familias. Ik heb mijn familie deze week al te veel verwaarloosd ten faveure van mijn week 53 familie op FOK!
Geniet van de laatste uren van het jaar. Als 2024 kut was, gooi alle frustraties er uit.
Fijne jaarwisseling. Emotionele ‘ik hou van jullie allemaal’ post komt ergens vannacht
Dan zijn ze nog wakker aan t wordenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dit was iets voor achten volgens mij.
Veel plezier en fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |