Of ze gaan fuseren met Kanequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Het erge is die gaan ooit weer een zanger vinden en dan worden we natuurlijk weer overspoeld met een gemaakte Kensington hype
Ik laat me niet overspoelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Het erge is die gaan ooit weer een zanger vinden en dan worden we natuurlijk weer overspoeld met een gemaakte Kensington hype
nonactiefquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
mag tegenwoordig ook niks meer
Zijn er wel eens bands gefuseerd?quote:
All acceptable in the 80squote:
nope. met dank aan Geert.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
mag tegenwoordig ook niks meer
Dit zou weleens voor de volgende Top 2000 aan de orde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef alopio het volgende:
[..]
ik heb nooit een interview gezien met die non, dus is dit wel zo?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat werd toen ook niet gewaardeerd.
Killing Joke?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
All acceptable in the 80s
Als je de hele Deep Purple stamboom afgaat lijkt het er soms wel opquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn er wel eens bands gefuseerd?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog meer mensen hier met vaders die goedkeurend kijken als je zegt dat je de Earring kan waarderen?
Regelmatigquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn er wel eens bands gefuseerd?
Gadver een bonus ook nog jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit zou weleens voor de volgende Top 2000 aan de orde kunnen zijn.
Ik heb ze gelukkig drie keer live mogen aanhoren, 't was ook echt een fantastische live band.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef alopio het volgende:
Dit is wel lekker. Ooit naar een theater tour van de Earrings geweest met mn Pa, heb hem nog nooit zo zien genieten als toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |