Er komt NOG een Kensington?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is die van Kensington zo
dankjequote:
Vogel...rok?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst iemand in de Efteling haar rok kwijt.
Lekker hard tegen elkaar in gillen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot aan de laatste 30 seconden is het oke, die laatste 30 seconden is horror.
Ed op zijn Harley zet ik ook wel boven deze. Net als het hele oude werk. Maar deze vind ik hier wel prima hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overgewaardeerde Earring. had hier liever Another 45 miles gezien of ed op zn fiets
Nou ja, het gaat ook over een spook natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot aan de laatste 30 seconden is het oke, die laatste 30 seconden is horror.
Kensingtons of Cydonia?quote:
quote:
* Dagoduck doet broekje weer uitquote:
Voor jullie ook hele fijne dag en fijne jaarwisseling.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mij de rest van de dag eens kwijten aan mijn taak als pater familias. Ik heb mijn familie deze week al te veel verwaarloosd ten faveure van mijn week 53 familie op FOK!
Geniet van de laatste uren van het jaar. Als 2024 kut was, gooi alle frustraties er uit.
Was het een mooi jaar, koester de mooie herinneringen.
Fijne jaarwisseling. Emotionele ‘ik hou van jullie allemaal’ post komt ergens vannacht
dat mocht toen nog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:13 schreef TLC het volgende:
Oh ja dat nonnetje dat werd aangerand in de metro
Het erge is die gaan ooit weer een zanger vinden en dan worden we natuurlijk weer overspoeld met een gemaakte Kensington hypequote:
Jij denkt dat dit in andere landen niet zo zou zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Damn..
Wat is Nederland toch smakeloos
Vast uit Vught.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:13 schreef TLC het volgende:
Oh ja dat nonnetje dat werd aangerand in de metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |