SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Haalbare doelen stellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Goed voornemen, weer eens wat anders dan afvallen.
Ja, geen idee. Die dierenwinkelvrouw van het artikel spoort ook niet helemaal:quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo geef je je hond zoveel vreten?
Dus omdat ze iets kopen waar ze een hele maand mee vooruit kunnen, hebben ze minder last van een prijsstijging?quote:Voor die groep loopt het kopen van onder meer snacks en voedingssupplementen dus behoorlijk in de papieren. Voor eigenaren van knaagdieren en vogels zal de btw-verhoging minder ingrijpend zijn, meent Geerdink. „Zij kopen vaak een grote zak voer of bodembedekking waar ze een hele maand mee vooruit kunnen.”
Zetten ze straks alarm aan en moet je tot 2 januari stil blijven zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik was gisteren nog praktisch alleen, met af en toe een dwalende zonderling door de gangen. Maar nu is er echt helemaal niemand meer in het gebouw geloof ik.
das toch juist perfect voor een echte fokker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik was gisteren nog praktisch alleen, met af en toe een dwalende zonderling door de gangen. Maar nu is er echt helemaal niemand meer in het gebouw geloof ik.
Het was geen klacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch juist perfect voor een echte fokker?
Jawel maar ben er na twee ofzo wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen oliebollen te krijgen daar?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zetten ze straks alarm aan en moet je tot 2 januari stil blijven zitten.
Ik kreeg op een gegeven moment gewoon een sleutel omdat ik er altijd zo vroeg was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je zo vaak zo hard faalt met tijdig naar huis gaan, dat het makkelijker is om die flapdrol 24h toegang permissie te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |