Gaan ze rails en spoorbomen opblazen met cobra's?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wat leuk
NS geeft meldingen met een vuurwerk icoontje
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg hier wel vaker rare lettercombinaties naar mijn hoofd geworpen
Lovecraftiaans bijna.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardbeien met het groen aan de punt?
Ah dacht al,quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.
Niks mis met 35% voerquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gwerf is het geluidje dat je hoort als je bedorven erwtensoep (35% korting) op hebt en dat moet er dan via de bovenkant (in eerste instantie) weer uit.
Kom haten danquote:
*Gaat snuffelen in de 35% hoekquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viesdikquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
twee oliebollen naar binnen gewerkt.
Ik eigenlijk nooit, kan ook zijn dat ik weerstand heb opgebouwdquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had er van het weekend geen last van
Ik ga straks wel naar Zeeland toe, komt dichtbij ditquote:
Vlinder al onderweg in haar jarretelles?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
dit is mijn hapjes assortiment voor vanavond
[ afbeelding ]
Hier kom je nooit meer van af, Karzai.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinder al onderweg in haar jarretelles?
gaat de lief van Etto vreemd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinder al onderweg in haar jarretelles?
Of dat die ontploft en er een vreemd gevormd monster met bewustzijn uit komtquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Printer aan. Achteruit weglopen en hopen dat hij er geen spaghetti van maakt in mijn afwezigheid. En naar huis.
Oh ja ik wilde nog een nieuwe godzilla printen thuis. 🤔quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat die ontploft en er een vreemd gevormd monster met bewustzijn uit komt
Het is een goede hobby want die grap neemt alleen maar toe in waarde.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kom je nooit meer van af, Karzai.
Ook nog even een T-800 in elkaar knutselen, kun je het nieuwe jaar met spektakel beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik wilde nog een nieuwe godzilla printen thuis. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |