quote:Op maandag 17 maart 2025 23:11 schreef Willewa het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens dat ik gewoon in dit topic zit te lezen (zit altijd op telefoon), en dat ie dan zomaar naar de Tele2 website gaat zonder dat ik ergens op gedrukt hebMeer mensen last van?
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat niet specifiek maar wel dat ie ineens terugspringt naar mijn mAT lijst
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klik je niet perongeluk op een advertentie tussen de posts bij het scrollen ofzo?
anders zou ik het niet weten
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee gewoon echt elke keer terwijl ik m’n vingers niet eens op het scherm heb en aan het lezen ben. Met andere advertenties is dat wel zo, maar die Tele2-website komt zomaar een paar keer per dag![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , daar staat ook wat over in FB
FB / Reclame KPN
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef Puzzie het volgende:
Oh tele2 . ik denk dat ik wat anders bedoelde
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh thanks. Denk dat ik het snap inmiddels icm wat daar gezegd wordt. Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon, nog geen Security app op gezet omdat die zoveel batterij vreet. Op m’n oude telefoon had ik die wel en kreeg ik laatste tijd ook al vaker ineens zomaar een ‘deze website is schadelijk’ melding van m’n security app als ik hier zat te lezen.
Toen was dat dus ook al maar hield die app het tegen. Nu dus niet meer omdat ik die app er nog niet weer op heb.
Desalniettemin, raar probleem op Fok dus :/
Tenminste, als meer mensen er last van hebben.
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had het erover en dat was het eerste wat in mij opkwam , meer mensen hebben last van KPN , ik lees het ook in andere topics
Goedemorgen allemaal, even alles hierheen verplaatstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |