Wel te laat, maar goed.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze gebeden worden vandaag gehoord
Dit is geilquote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We blijven nog even in de penis kooi
Maar wij snappen jouw liefde voor Gurney ook niet helemaal.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de haat tegenover Owen echt niet
@KingRolandquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze gebeden worden vandaag gehoord
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjesquote:
Hoe kun je Owen niet verschrikkelijk vinden is mijn tegenvraag.quote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjes
En ik vind Rits echt verschrikkelijk.
Ik snap eigenlijk meer waarom je tegen Gurney bent dan tegen Owenquote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wij snappen jouw liefde voor Gurney ook niet helemaal.
Rydz staat hemels te gooien en dat vind jij verschrikkelijk. Ok Hans dankjequote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjes
En ik vind Rits echt verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |