Dacht dat ie dat al eens had gehadquote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SOLIDAIR DIK IS BINNENKORT NIET MEER
,,Ja, in maart onderga ik een maagverkleiningsoperatie. Ik heb twee keer corona gehad en daarna ook een paar keer een longontsteking en ik merkte dat het heel veel kruim kostte om daar van te herstellen. In overleg met mijn huisarts heb ik besloten voor die maagverkleining te gaan. Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
Lekker maat. @vogeltjesdans heeft ook altijd ranja in huis, om kinderen te lokkenquote:Op maandag 30 december 2024 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dan is het prima.
Inderdaad RAAK ranja makker
Ook groter dan Kist die Lakeside wint?quote:Op maandag 30 december 2024 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Robert Owen die de kwartfinale zou halen is nog een grotere stunt dan Edhouse die de WGP wint
Jij mag dat zeker vaststellen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik vaststellen dat Owen een buitengewoon onsympathieke uitstraling heeft?
Dat vinden we allemaal.quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde uitstraling.
Lachwekkend.quote:Op maandag 30 december 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op zich voel ik me prettig in dit lichaam, maar het is voor mijn gezondheid veel beter.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |