Maar niet terminaal ofzo toch. Geen zin om geld in te zamelen enz hoorquote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig opgevallen bij routinecontrole maat.
Blijven doneren.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar niet terminaal ofzo toch. Geen zin om geld in te zamelen enz hoor
Lekker man, niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Af en toe eentje bestellen genot.
Wij sporen niet maar zulke figuren moet je gewoon kogeltje gevenquote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die mongool ook. Zoek maar op Noorsbloed, was ook zo’n geweldenaar.
Fakking hell. Grootste angst dit soort shit.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig opgevallen bij routinecontrole maat.
Waarom is dat je angstquote:Op maandag 30 december 2024 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fakking hell. Grootste angst dit soort shit.
DRT staat achter je! Nou ja spreekwoordelijk dan, want anders wordt het te druk in de benandelkamer.
Bij routine kwamen ze bij mij erachter dat mn penis 3cm was gegroeid. Nu een mooie vleeslul hangenquote:Op maandag 30 december 2024 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fakking hell. Grootste angst dit soort shit.
DRT staat achter je! Nou ja spreekwoordelijk dan, want anders wordt het te druk in de benandelkamer.
Herhalingsgevaar?quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Heb het hele Oostblok al afgevinkt.
Stukje stucquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Open grenzen genot. Heb het hele Oostblok al afgevinkt.
Ik blijf gewoon ademen vriend.quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan nu niet slapen meer door dit walgelijke nieuws
Zoiets heet een clitoris, transboy.quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij routine kwamen ze bij mij erachter dat mn penis 3cm was gegroeid. Nu een mooie vleeslul hangen
quote:Op maandag 30 december 2024 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoiets heet een clitoris, transboy.
Stukje joegoslavenquote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Indien gewenst kunnen wij ervoor zorgen dat dat stopt. Wij horen het graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |