Heb jij een vermoeden van?quote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik probeer alleen te begrijpen hoe het kan dat iemand als Wright al meer dan een jaar met zichzelf in de knoop zit, nog steeds alles doet wat je eigenlijk niet moet doen en opeens weer boven komt drijven.
Misschien is het iets met pieken/trainen op het juiste moment in een overvol schema.
Lol, die titel kwam toch niet vanuit het niets?quote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had hij met zn tweede titel ook. Ineens wereldkampioen
Gebbetjequote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef Bezsen het volgende:
Ik dacht dat wij vrienden waren @:Gurneyisbestoke
Won toen 3 majors ervoor.quote:Op zondag 29 december 2024 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, die titel kwam toch niet vanuit het niets?
Eerste was hij een vd favoriete, bij de tweede was het toch meer een outsider geloof ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, die titel kwam toch niet vanuit het niets?
Sinds wanneer heeft @GurneyIsBestOke vrienden?quote:Op zondag 29 december 2024 23:55 schreef Bezsen het volgende:
Ik dacht dat wij vrienden waren @:Gurneyisbestoke
Of was het andersom kan ook nogquote:Op zondag 29 december 2024 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste was hij een vd favoriete, bij de tweede was het toch meer een outsider geloof ik
In 2021 speelde hij een van zijn beste darts ooit.quote:Op zondag 29 december 2024 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste was hij een vd favoriete, bij de tweede was het toch meer een outsider geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |