Er was afgelopen week geen eliminatie, en aangezien de testvraag een vraag uit de officiële test is was er dus geen testvraagquote:Op zondag 12 januari 2025 08:46 schreef DaMart het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen testvraag was in de app afgelopen week?
Voorgaande seizoenen was die er volgens mij ook als op tv geen test te zien was.
Same herequote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef BufordTJustice het volgende:
Net pas de aflevering teruggezien, al mijn punten kwijt
Ik was erg verbaasd om jou ook onderin de poule aan te treffen, allebei slachtoffers van YOLO. Volgend jaar beter en we kunnen in theorie nog de prono winnen.quote:
Zeker waar! Ik heb de prono ook expres op iemand anders ingezet, wie weetquote:Op zondag 12 januari 2025 22:18 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik was erg verbaasd om jou ook onderin de poule aan te treffen, allebei slachtoffers van YOLO. Volgend jaar beter en we kunnen in theorie nog de prono winnen.
De vraag is er nu dusquote:Op zondag 12 januari 2025 09:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Er was afgelopen week geen eliminatie, en aangezien de testvraag een vraag uit de officiële test is was er dus geen testvraagMaandag wel trouwens !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |