Gaaf!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:22 schreef Moira het volgende:
We mogen dit jaar weer een prijs aan de winnaar weggeven!
[success]Bordspellenreview-website Bordspellencafe.nl biedt het spel 'De zoektocht naar El Dorado: De Gouden Tempels' aan als prijs voor de winnaar van de FOK! WIDM-poule!
In 'De zoektocht naar El Dorado: De Gouden Tempels' probeer je je mede-ontdekkingsreizigers te snel af te zijn, edelstenen te verzamelen en als eerste El Dorado te bereiken. Je hoeft niet op zoek naar een saboteur of mol, want je weet sowieso dat iedereen je probeert te dwarsbomen op weg naar de schat...
Op Bordspellencafe.nl vind je reviews van de nieuwste bordspellen, interviews met bordspellenmakers en verslagen van prijsuitreikingen en spellenbeurzen. En natuurlijk ook de review van 'De Gouden Tempels': https://www.bordspellenca(...)eiding-beste/250965/
Degene die na de ontknoping bovenaan de ranglijst eindigt met de meeste punten, mag zijn/haar NAW-gegevens aan Moira doorgeven en dan stuurt Bordspellencafe.nl het bordspel naar je toe!
[ afbeelding ]
DISCLAIMER: Als de uiteindelijke winnaar het bordspel niet wil, niet reageert of er om andere redenen van afziet, gaat de prijs naar de volgende user in de ranglijst. Bij meerdere winnaars zal de prijs verloot worden.[/success]
Ik heb even je quote geëdit omdat ik zag dat er nog een oude copy/paste in stondquote:
Dat vind ik het jammere aan de app, als je niet vol op één persoon inzet dan kun je nooit winnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:01 schreef Moira het volgende:
Ik heb maar gewoon weer yolo vol in gezet op 1 persoon hoorDit keer is Maaike m'n eerste verdachte, puur omdat ze een actrice is
De link staat in de OP! Op die manier kom je in de poulequote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:32 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik doe ook graag weer mee, in de app heet ik Buford
Ik heb eens de poule gewonnen door vanaf aflevering 1 alles goed in te zetten op de mol (daarvoor had ik bij toeval de helft op de mol en de helft op iemand anders). Toen had ik afl 1 helemaal uitgeplozen en de mol goed gespot. Maar ook niet elk seizoen zit aflevering 1 vol met vindbare hints.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:37 schreef FlyingFish het volgende:
Jammer dat de prijs voor de app is. De prono is een eerlijker systeem imo, omdat je in de app alleen kan winnen door vanaf aflevering 1 al je punten continu op dezelfde mol te zetten, en dat is bij aflevering 1 nog gewoon een wilde gok, die je daarna vol moet houden.
Wat dat betreft zouden ze de app wel een goede update mogen geven. Pas kiezen na aflevering 1 bijv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |