FOK!s Populairste Darter 2024 (topic van onze enige echte eigen Scorp) Het spelletje is simpel: we gaan op zoek naar de populairste darter aller tijden volgens Fok! Daarvoor heb ik een longlist van 128 darters gemaakt die tegen elkaar gaan spelen in een knock-outtoernooi. Eerst een laatste 64, daarna 32 tot de finale. Voor de longlist heb ik allereerst de beste darters aller tijden genomen en die aangevuld met publieksfavorieten en darters die tv-finales hebben gespeeld. De lijst is niet uitputtend. Er zullen ongetwijfeld darters ontbreken en darters wel aanwezig zijn waarover sommigen de schouders ophalen. It be so. Gewoon een leuk spelletje om de WK-tijd door te komen.
Hoe? Hoe gaan we dat doen? Hieronder staan 64 battles. Die gaan we een voor een afwerken. Beginnend met battle 1. Die gaan tot de 5 in de eerste ronde. De eerste battle wordt gepost, de eerste poster deelt een punt uit.
Bijv: Van Barneveld - Van Gerwen 1-0
Dan komt de volgende, die kan er of 1-1 of 2-0 van maken. De volgende deelt ook weer een punt uit etc. Net zolang tot een van de twee darters 5 punten heeft. Bijv Van Barneveld: 5-2. Dan gaan we verder met battle 2, die gaat ook tot de 5, daarna battle 3 etc. Dus 1 battle tegelijk steeds. Degene die een battle beslist plaats ook de volgende. Na ronde 1 zal ik de loting doen voor de laatste 64 etc.
Hoop dat er een beetje animo is. Zo niet dan sluiten we het topic weer. En het gaat dus nadrukkelijk om de populairste darter, niet de beste. Al zal dat deels ook met elkaar samenhangen
De deelnemers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 2 - Laatste 64
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 3 - Laatste 32
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 4 - Achtste finales Tot de 7, met 2 verschil.
1. James Wade - Wayne Mardle 4-7 2. Bob Anderson - Ronnie Baxter 1-7 3. Mervyn King - Michael Smith 7-4 4. Phil Taylor - Dennis Priestley 7-5 5. Richie Burnett - Ted Hankey 4-7 6. Co Stompé - Raymond van Barneveld 5-7 7. Peter Manley - Steve Beaton 1-7 8. Andy Fordham - Terry Jenkins 7-2
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 02-01-2025 22:55:54 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo