[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
2. Wie wint het derde kwart? Chris Dobey. 5. Wordt het vierde kwart gewonnen door een speler met een seeding van onder de 12 (1 tot en met 11 dus)? Ja. MvG (3) 15. Wie gooit er een hoger toernooigemiddelde: Dimitri van den Bergh, Joe Cullen of Peter Wright? Joe Cullen zie tabelletje hierboven. 91. Is er een kwartfinale waarin beide spelers boven de 100 gemiddeld gooien? Ja. MvG - Rydz beide boven de 103. 92. Worden er meer 180s gegooid in de middagsessie of in de avondsessie? Middagsessie. 49 - 37 93. Noteert iemand in de kwartfinales een finishpercentage van 50% of hoger? Nee.
Prachtig tabelletje natuurlijk, maar het klopt niet. Het gemiddelde van die 7-setter van Cullen tegen Price telt veel zwaarder dan het gemiddelde in de 3-setter tegen Nijman.
In het gehele toernooi heeft Cullen 23.559 punten gegooid met 751 pijlen, wat zijn toernooigemiddelde op 94,11 brengt.
Van den Bergh scoort 13.992 punten met 440 pijlen. Gemiddelde van 95,40.
Wright scoort 41.095 punten met 1.300 pijlen. Gemiddelde van 94,83.
Goede antwoord is dus Dimitri van den Bergh.
Maar je mag het ook op Cullen houden, want die had ik zelf gekozen.😛
[ Bericht 7% gewijzigd door Timmeehh op 02-01-2025 01:16:02 ]